29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was voor zaken in dit fijne hotel. Prima als congreslocatie met goede voorzieningen. Na afloop heel onfortuinlijk gevallen in de stad. Alle credits voor hotel staff en management. Fantastische hulp van fysio, begeleiding naar ziekenhuis, ijszakken. Heel veel dank!

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik sliep 6 nachten in dit hotel. De kamers zijn schoon en fris. Wel wordt elke dag je handdoeken opgehaald, ook al hang je ze op. Beter voor het milieu als gasten zelf kunnen beslissen of ze het gewassen willen hebben of niet. De bar in het hotel is klein,maar gezellig. Wel heel erg duur. 7.00 voor een glaasje wijn.
Ontbijt was simpel,maar lekker. De sinaasappelsap is verukkelijk!
Personeel is erg aardig en behulpzaam.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
ATavares, General Manager van Sheraton Porto Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear Guest, Thanks for your preference, opinion and suggestion, which we will share with our team. We shall be pleased to welcome you again soon. Best regards, Joana Almeida - GM

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht niet teveel. Kamers zijn prima, redelijk modern. Service is matig, housekeeping klopt zondagochtend om 7.30 uur op de kamer deur om te checken of de kamer leeg is... receptie belt om 9 uur s morgens inverband met een order voor roomservice gedaan door een ander kamernummer...
De bar s avonds is zeer leeg, lijkt wel een kantine. Politiebeveiliging voor de deur van het hotel 24 uur per dag gezien de buurt die een drugswijk bleek te zijn... ver van de stad maar dat was ons vooraf uiteraard bekend.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel met zeer goede bereikbaarheid. Het personeel is vlot en behulpzaam en als weerkerende klant heb ik ook steeds de indruk dat ze, ondanks de vele gasten, de gewoontes en wensen onthouden. Ik heb hier dan ook nog nooit slecht ontvangen.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
SheratonPortoHotel, General Manager van Sheraton Porto Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2016

Dear Thomas V, Thank you very much for your preference and feedback. We’re happy to read we were able to meet your expectations during your stay. Regards, Joana Almeida – General Manager

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel waar alles in het teken staat van de klant. Zeer behulpzaam personeel wat graag een stapje harder loopt voor de klant. De kamer zijn keurig en voorzien van goed sanitair en heeft een luxe uitstraling. De badkamer is voorzien van een glazen wand en dus vanuit de kamer in te zien..dit kan door middel van screens afgesloten worden.
Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met een ruime keus uit diverse lekkernijen.
Het hotel ligt net buiten het centrum maar er staan taxi's voor de deur die je voor een paar Euro naar het centrum brengen.

Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken

Dear Ronald, thank you so much for your preference and comment that we will share with our team. We are sorry our response is not in Dutch. We shall be pleased to welcome you again. Regards, Joana Almeida – General Manager