HF Ipanema Park
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Star Inn Porto(Porto)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 241 per nacht.

• Gratis internet
Moov Hotel Porto Centro(Porto)
21 november 2016 beoordeeld

Goed hotel, goeie service, zwembad op het dak was heerlijk.
De oude stad is goed bereikbaar met de bus, stopt vlakbij het hotel. Is te voet ook goed te doen.
Hotelbar was erg gezellig en betaalbaar.
Kleine maar mooie kamer en heerlijke douche
Ontbijt erg goed en uitgebreid

Kamertip: Hoog gelegen kamer, erg rustig en uitzicht
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten gelogeerd in dit klasse hotel. Mooie kamer, muren geven wel makkelijk geluid door, badkamer ok. Zeer uitgebreid ontbijt en een gezellige bar. Zwembad op dak heeft mooi uitzicht maar was al gesloten. Goede en vriendelijke service aan de balie. Een aanrader

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
26 oktober 2016 beoordeeld

Mooi hotel met ruime verzorgde kamers. We hebben gedineerd in het hotel, wat ook echt meeviel. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid met veel lekkere specialiteiten.Het was wel veel te warm op de kamer, maar dat hebben we opgelost door de vensters open te zetten, en de verwarming af.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
20 september 2016 beoordeeld

De kamers zijn ruim, maar de badkamer was krap door de naar binnen draaiende deur. De wanden mochten ook wel wat dikker zijn, want we konden de buren tot in onze kamer verstaan.
Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Wel zeer druk omdat dit hotel echt wel groot is. Al bij al verloopt alles zeer vlot. Zeer lekkere koffie, wat eerder uitzonderlijk is in de meeste hotels.
Zeer vriendelijk onthaal.
Het hotel heeft ook goede contacten met de toeristenbussen (type hop on hop of) met goede info over aankomst- en vertrektijden aan de stop op 50 meter van het hotel.
Een leuk extraatje is het zwembad op het dak, tenzij je op de 14de verdieping zit en er een party aan de gang is na middernacht.

Kamertip: probeer de hoogste verdiepingen te vermijden voor eventueel lawaai van pool parties
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
7 september 2016 beoordeeld

Dit hotel is gelegen buiten het centrum van Porto. Maar we ondervonden hier zeker geen hinder van, goede verbinding met het openbaar vervoer (bussen 200 & 207), zeker elke 10 min, vlotte verbinding met metro. Mooie en ruime kamers, proper en zeker niks verouderd. Enige minpuntje was het iets kleinere kluisje (voor kleine dingen, niet voor laptop of tablet bestemd). Zoals de meesten al vermeld hebben hoor je wel veel van de andere kamers maar hebben toch goed geslapen. Ontbijtbuffet was ook prima in orde, genoeg keuze, genoeg bijgevuld. Soms wel iets drukker maar geen echte hinder hiervan. Personeel verzorgt alles goed en houdt alles proper en netjes.
Hebben ook meerdere malen gebruik gemaakt van hun restaurant, dit was ook prima, ruime keuze (buffet en à la carte), goede wijnen, echt top gerechten!
Hier ook wederom vriendelijke bediening, behulpzaam, kindvriendelijk.
Het zwembad heeft uitzicht op de rivier en zeekant. Genoeg plaatsen (ligzetels, zeteltjes & barkrukken) Op het eerste zicht lijkt het kleiner voor het aantal kamers maar we hadden telkens plaats. Het zwembad sluit rond 19 u, op sommige dagen al rond 17 u als er een prive feestje is, persoonlijk vond ik dit wel spijtig voor de hotelgasten die tenslotte ook betalen voor deze accomodatie.
Kortom prima verzorgd hotel wat prijs-kwaliteit zeker een aanrader is.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie