Beoordeeld op 1 februari 2017

We hadden dit hotel geboekt voor een weekend. Het diende enkel om te slapen en te ontbijten. De kamer is wel ruim maar zeer verouderd. De douche is wel nieuw en praktisch. Het was er erg koud en ongezellig. Lakens en dekens op het bed wat zeer onaangenaam aanvoelde. Het ontbijt was zeer sober. Personeel was gewoon in omgang maar er was zeker geen hartelijkheid. Geen ontbijt of lunchpakket bij vroeg vertrek terwijl dit wel in de rekening zit. Er zijn veel betere hotels in het centrum van Porto !

Kamertip: Er zijn betere hotels om te vertoeven dan deze locatie !
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Het hotel is heel goed gelegen maar is oud en ongezellig.
Geen 3 sterren waardig.De kamers zijn zeer gehorig,we hebben er 2 nachten verbleven en niet knn. slapen. De kamer was wel netjes,de overgordijnen zijn 100 jaar oud. Badkamer ok,wel geen plaats om toiletgerief te plaatsen.De bedden met dekens, wat heel zwaar is, voelde niet proper aan.Bij vroeg vertrek krijg je geen lunchbox want ze brengen pas het ontbijt om 8 H. en volgens hem onmogelijk om iets te voorzien. Terugbetaling was niet mogelijk en de uitleg was alles behalve vriendelijk. Voor ons was het een tegenvaller.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juli 2016 via mobiele applicatie

We kamperen in noord Portugal en brengen 2 dagen door in porto voor het gemak kiezen we voor een hotel. Aliados midden in het centrum, met ruime kamers, schoon. Alleen jammer ; plastic onder de lakens. Goede airconditioning. Ontbijt eenvoudig maar goed en voldoende. Goede prijs kwaliteit verhouding. Toeristenbussen om de hoek. Makkelijk.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel voldoet niet aan 3 sterren. Zeer gehorig, erg verwaarloosd, verschrikkelijk verouderd, bed met laken en deken, matras met voelbare spiralen echt slecht.
Ontbijt is zeer sober. Keuze uit ham, kaas, jam of cornflakes. Geen eitje of ander beleg.
Bij vroeg vertrek geen lunchbox. Alleen va 8u ontbijten.
Badkamer super klein. Geen aanrader dus.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 mei 2016

Het hotel is wel zeer goed gelegen: in het centrum en dicht bij een metrostation.
De kamer was zeer klein, het tweepersoonsbed veel te smal. De badkamer was mooi, maar nergens plaats om je toiletzak of -gerief te zetten. En wat het ergste was: het ligt in een zeer drukke buurt, met heel veel verkeer, dag en nacht. En geen geluidsafweer. Het was precies of je op straat sliep... We daverden in ons bed, oordopjes hielpen niet.
Ook het ontbijt was zeer basic. Verder heel veel trappen. De receptie ligt op de tweede verdieping, de lift vertrekt pas, zeer traag, vanaf de eerste verdieping.
Niet echt een aanrader.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner