Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 398 per nacht.

Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Pestana Hotel Group
  • Gratis parkeren
NH Hotels
  • Zwembad
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Star Inn Porto(Porto)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Agoda.com
Agoda.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

Moov Hotel Porto Centro(Porto)
Official Site
10 oktober 2017 beoordeeld

Voor wie Porto te voet wil verkennen is dit hotel ideaal van ligging. De meeste bezienswaardigheden liggen op loopafstand, ook de andere oever met de Portohuizen is perfect te voet bereikbaar. Kamers zijn gewoon van grootte en vernieuwde badkamer heeft instapdouche. Ontbijt is in buffetvorm en buffet wordt op tijd aangevuld, er liggen zelfs sinaasappelen die je kan persen om vers fruitsap te maken. Voor wie interesse heeft kan je via het hotel gratis de porto kelders van Churchill's bezoeken. Enig minpuntje was dat we aan de straatkant zaten en we regelmatig lawaai van de straat hoorden maar voor de rest perfect.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit 3 sterren stadshotel is een prima hotel voor een bezoek aan Porto.Het hotel ligt midden in de oude wijk Ribeira met palacio da Bolsa op zo'n 50 meter loopafstand.Kortom je kunt Porto lopend ontdekken want alle bezienswaardigheden liggen in een straal van een 1 of 2 kilometer.
Het hotel zelf is eenvoudig,verwacht geen luxe want dat is het niet.Maar alles is aanwezig, de kamers wisselen nog al van klein naar groot.Het ontbijt gewoon goed en er is een leuke bar.Alleen in de periode dat wij er waren zijn er weinig mensen die daar gebruik van maakte.Jammer want voor een goed glas wijn betaal je maar 2 euro,misschien loopt dit in de koudere maanden beter.
Pluspunt, tijdens het ontvangst kregen we gelijk een stadskaart met uitleg van de stad en zijn bezienswaardigheden.Onze ervaring,prima hotel voor een paar dagen Porto.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
9 augustus 2017 beoordeeld

Prima hotel , zeer centraal gelegen. Kleine kamers, schoon en praktisch. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bar is gezellig, Prima ontbijt. Parkeren is mogelijk in parkeergarage vlakbij het hotel. Vanuit het hotel kun je de stad heel goed te voet ontdekken. Porto is heel mooi en gezellig!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
30 april 2017 beoordeeld

Wij hebben 3 nachten geboekt in dit mooi gelegen hotel. De kamers zijn voorzien van al het nodige en de badkamer is mooi modern gerenoveerd met ruime instapdouche. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en het ontbijt is uitgebreid. In de gezellige bar heb je nog alle originele elementen van dit in 1929 gebouwde hotel. Het is ook zeer centraal gelegen, alle bezienswaardigheden liggen op wandelafstand.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben minder straatlawaai.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Supercentraal gelegen, zeer vriendelijk personeel en met een gezellige bar. De kamers zijn eenvoudig, wij zaten op de derde verdieping met uitzicht op de rivier. Er is geen thee/koffie of mini bar op de kamer maar het was er netjes en schoon. Je hebt aardig wat stadsgeluid maar ja, het is ook hartje Porto. Al met al een erg goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker een plek waar ik terug zou komen.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner