“Lekker gegeten”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 oktober 2017 beoordeeld

Beetje een alternatieve zaak, in die zin dat je bijvoorbeeld bij anderen aan een grotere tafel moet zitten. De tafeltjes voor 2 personen zijn beperkt. Op zich niet erg. Het eten is lekker en verrassend. Zeker een aanrader.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip en eigentijds authentiek Portugees restaurant. Enthousiaste bediening door jonge mensen die echt zin hebben in wat ze doen. Het Portugese kaasplateau wordt keer op keer met liefde bereid. Kleine kaart, maar fantastische eerste avond in Portugal en Porto!

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Stijlvolle omgeving met vriendelijke bediening. De keuze is eerder beperkt maar zorgt er wel voor dat je eens iets anders gaat uitproberen. Lekkere gerechten, zeker een aanrader.

21 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie inrichting, beetje industrieel en hele relaxte sfeer. Vriendelijke bediening en het eten was super! Kleine gerechten met echte smaken en heel goed betaalbaar.

9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een heel tof pand onder het genot van gezellig licht, leuk gecombineerd meubilair en divers gezelschap heb ik hier geweldig gegeten. Het menu is elke dag anders en wordt in boek geschreven. Het is shared dining waarbij iedereen kleine gerechtjes met elkaar deelt. Wij hadden curry van kippenpoot, een groene salade, rijst, couscous salade (geweldig!) en een frisse Chili (bonen). Daarvoor een Portugees kaasplankje die ik niet zo bijzonder vond. Maar als geheel een aanrader en heel betaalbaar. Geopend vanaf 20uur.

Reizigers die Miss'Opo bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District
Porto, Porto District

In Miss'Opo geweest? Deel je ervaringen!