“Shoppen!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 57,54*
Vanaf
4-uur durende Porto City Tour met Six Bridges ...
Geclassificeerd als nr. 67 van 232 dingen om te doen in Porto
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lange winkelstraat waar je zowel bekende winkels vindt als typisch Portugese winkeltjes. Wel een drukke straat maar zeker leuk om doorheen te lopen .

Datum van activiteit: oktober 2017

10 september 2017 beoordeeld

Redelijk groot marktterrein, waar al vele tientallen jaren de markt wordt gehouden. Zowel eten (vis, groente etc), als goederen. Leuk om over de markt te lopen.

Datum van activiteit: augustus 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

300x niks. Het is een smerige, vervallen markt. Vis ligt voornamelijk in de diepvries. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld de markt in Alicante. Afrader.

Datum van activiteit: augustus 2017
4 augustus 2017 beoordeeld

Ik wilde heel graag een oude markt zien. dus hebben we deze opgezocht. De markt was inderdaad oud. verveloos, vol duivenpoep, maar ondanks alles gewoon in gebruik. Ik hoop dat ze hem gaan opknappen want deze plek is zeker de moeite waard

Datum van activiteit: juli 2017
Bekijk meer beoordelingen
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vergane glorie maar wel super authentiek. Mooi fruit en veel vis en bloemen. Loop ook op de eerst verdieping dan zie je pas echt het verval.

Datum van activiteit: juli 2017

Reizigers die Mercado do Bolhao bekeken, bekeken ook

In Mercado do Bolhao geweest? Deel je ervaringen!