Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel. Vriendelijke en behulpzame mensen.
Prachtig gerenoveerde kamers.
Het hotel heeft 2 sterren, maar is zeker 3 sterren waardig.
Rustig gelegen, 10 minuten te voet maar het centrum, wel heuvelachtig.
Eigen parkeerplaats.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 18 juni 2019 via mobiele applicatie

Het is een kleine schalig hotel met buiten het centrum. We hadden een kamer op de onderste verdieping. Was wel jammer omdat de kamers.op de andere verdiepingen mooie plafond versieringen hebben.
Op de kamer die we hadden konden we niet naar buiten kijken.
Voor de rest was de kamer netjes en schoon. Wat er miste was een kledingkast.
Ontbijt is goed alles is aanwezig.
Personeel is behulpzaam om alle vragen te.beantwoorden.
Wij hebben alles lopend gedaan, centrum is ongeveer een kleine 2km lopen van het hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 31 mei 2019

kleinschalig, ik denk ergens een 30tal kamers maar héél mooi ingericht. Is een oud herenhuis en dicht bij het centrum! lekker ontbijt en niet ver van het metrostation LAPA. van daaruit nog een kleine 500 meter wandelen.
een aanrader !!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Prachtige kamers in oude stijl gerenoveerd.Mooie grote badkamer.Normaal goed ontbijt De kamers werden elke dag schoon gemaakt en roken heerlijk fris.We waren er met z n 4 en als we nog een keer naar porto gaan nemen we dit hotel opnieuw.Het centrum is ongeveer een kwartier lopen en aan de bar kan je na een dag slenteren nog wat drinken.Het personeel is super vriendelijk en heeft humor.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

The Rex Hotel in Porto is ons goed bevallen voor onze citytrip. Het ligt op loopafstand van het centrum, de kamer was prachtig en heel ruim en schoon en het ontbijt prima. Een aanrader wat ons betreft.

Datum van verblijf: oktober 2018
Diana F, Diretor-Geral van The Rex Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw bezoek en vriendelijke opmerking.

Groeten van het hele team in The Rex Hotel