Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel met vriendinnen bezocht. Was een tip van een kennis die in de buurt an Porto woont. Wat een mooie plek! Sfeervol net hotel omgeven door een prachtige tuin. Ontbijt in een soort salon was prima. Centrum aan te lopen, je loopt wel stuk naar beneden. Gingen eind vd dag vaak met een taxi terug omhoog naar het hotel. Dat kost maar een paar euro. We vonden het een super hotel!

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

Een fijne, bijzondere plek, net buiten het centrum. Stukje lopen naar het centrum, wij vonden dat niet erg. Vriendelijk personeel in het hotel. Goed ontbijt en fijne bedden!
Mooi aangelegde tuin waar met met plezier je drankje serveert. 'savonds konden we binnen in een van de (kleine) lounges zitten.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 19 juli 2016

Na een beetje zoeken kwamen we aan een mooi kasteel met een prachtige tuin. Heel rustige plek in de stad. Wij hadden een mooi uitzicht. Heel uitgebreid ontbijt.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

De kamer was in de stijl van het kasteel, leuke ervaring. Wij hadden ook een bad.

Gratis parkeren was zeker een pluspunt.

Indien je de klim niet meer ziet zitten, kan je altijd de taxi terug nemen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 juni 2016

Ontvangst prima, kamers mooi en aangenaam. Prima ontbijt in vorstelijke ruimte. Parking aanwezig en gratis. Centrum Porto op pl/m 1,5 km. Ideaal voor bezoek Porto.
De weg naar het centrum daalt redelijk sterk af, dus bij terugkomst redelijk vermoeiend. Metrostation op 200 m. is alternatief. Goede restaurants op wandelafstand.

Kamertip: wij hadden tuinkamer, zeer aangenaam en rustig. Koffie-thee faciliteiten op kamer !
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 maart 2016

Geweldig hotel, zowel van binnen als van buiten. Het eerste wat je opvalt is de prachtige facade van het hoofd- en bijgebouwen, alsmede de tuin. Schitterend tegelwerk (azulejos). Het tweede dat je bijblijft is de vriendelijke ontvangst aan de receptie. Hebben genoten van ons verblijf hier, het ontbijt genuttigd in een prachtige kamer waar ondanks meerdere mensen toch een hele privé ambiance aanwezig is. Het staat vol prachtig antiek en je zou haast je handen gaan wassen bij de toiletten naast de ontbijtruimte ipv in je eigen slaapkamer, die wastafel is prachtig! Wij zijn er met de auto gekomen en liepen vanuit het hotel zo de straat naar beneden, recht het centrum in. Is heel goed te doen, kun je meteen een lekkere mojito drinken in het barretje iets verderop in de straat ;-)

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner