Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Was nu voor de vierde maal in dit hotel. Er blijven verbeteringen komen. Restaurant mooi verbouwd ten opzichte van vorig jaar. Ontbijt blijft top. Alles voorzien. Kamers perfect. Niets op af te keuren. Bij aankomst wordt de deur voor je opengedaan. Mooi gebaar. Aan de incheckbalie krijg je een lekkere porto aangeboden. Alles wordt geregeld voor je zoals taxi of bezoek aan portokelder. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan balie, als de poetsdames, als de obers. Klassehotel. Ik zou geen beter hotel kunnen aanraden in Porto als dit! TOP.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
CrownePlazaPorto, Front Office Supervisor van Crowne Plaza Porto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2018

Dear Valued Guest,
Thank you very much for selecting Crowne Plaza for your recent trip to Porto and for taking the time to share your wonderful feedback about your stay.
We are delighted to read your comments and find you appreciated our staff's attention, our new restaurant and bar, as well as the port wine tasting.
Thank you very much for recomending us and we wil be looking forward to welcoming you again really soon.
Marina Borges - Front Office Supervisor

Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Inchecken verliep vriendelijk en snel. Leuk was het om een Port als welkomstdrankje te mogen ontvangen en deze smaakte uitstekend! Na het inchecken vervolgen wij onze weg richting kamer.... altijd spannend! Onze kamer was erg ruim te noemen: ruim bed; mooie bad/douche; kluisje; twee stoelen met tafeltje en ruime bergruimte voor de kleren en koffers en een minibar. Kamer was behalve ruim ook superschoon en dat geeft je toch ook altijd wel een vertrouwde indruk. De volgende ochtend het ontbijt: ruime ontbijtzaal en het aanbod was zeer goed te noemen! Koffie smaakte uitstekend... ook erg belangrijk! Behalve ontbijten kun je in the Crown ook dineren in het restaurant. Dit ook gedaan en was heerlijk! Nog trek in een borrel? Dan kun je terecht in de bar. Prijzen zijn niet echt goedkoop, maar gezien de sterrenklasse ook weer niet overdreven. Personeel, van kamermeisje tot management zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en dan heb ik hier wel het rondje hotel beschreven. Kan er nog iets beter? Het bed vond ik een beetje hard, maar dit kan een persoonlijke bevinding zijn. Wat ik wel zeker een minpunt vind, is dat er alleen maar zachte kussens aanwezig waren. Een hotel in deze klasse zou eigenlijk zijn gasten drie soorten kussens mogen aanbieden: soft, medium en hard. Of in ieder geval soft en medium. Nu last, but not least: tijdens ons verblijf was ik jarig en werd ik door het management verrast! Geeft wel aan dat het hotel zijn gasten aandacht geeft. Top!

Hotel ligt wel 45 minuten op loopafstand van het centrum, maar er is een bushalte voor de deur en taxi's zijn in Porto goedkoop. Metro op zo'n 700 meter.

Datum van verblijf: oktober 2018
CrownePlazaPorto, Front Office Supervisor van Crowne Plaza Porto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Dear Valued Guest,
We are delighted to read your comments and find you appreciated our staff's attention as well as the port wine.
We wil be looking forward to welcoming you again really soon.
Marina Borges - Front Office Supervisor

Beoordeeld op 9 augustus 2017

We kregen een warm onthaal en een goede uitleg bij aankomst. Het hotel ligt iets uit het centrum maar toch makkelijk te bereiken. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, niets op aan te merken. Ook de ondergrondse parking is handig. Een hotel om zeker naar terug te komen!

Datum van verblijf: juli 2017
CrownePlazaPorto, Rooms Division Manager van Crowne Plaza Porto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Dear Valued Guest,

Thank you so much for your review of our hotel.
I am pleased to hear you enjoyed your stay with us, and that you appreciated our welcome and buffet breakfast.
We look forward to welcoming you next time in Porto.

Raquel Queiroz

Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Porto is een geweldige stad om te bezoeken. De mensen zijn aardig en gastvrij en proberen ondanks dat ze haast geen Engels spreken je te helpen, daar waar nodig.

Het Crowne Plaza hotel is netjes en schoon. De mensen zijn verschrikkelijk aardig wn bijzonder service gericht. Ik hou van Portugal en van Porto in bijzonder. Hopelijk komen we gauw terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 10 september 2016

Zeer mooi Hotel.
Kamers zijn schoon, super bedden.
De Buitenterras super om te relaxen.
Ontbijt super en veel.
Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Eenvoudig van het hotel naar het centrum te komen.

Datum van verblijf: september 2016