Gallery Hostel
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 199 per nacht.

NH Hotels
  • Zwembad
  • Gratis internet
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Star Inn Porto(Porto)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
3 augustus 2015 beoordeeld

Dit is zonder enige twijfel de beste hostel waar ik ooit ben geweest. Je voelt je er meteen welkom door het gastvrije personeel en de gezellig ingerichte kamers, lounges, terras,... Het is de ideale uitvalsbasis om Porto te leren kennen. Naast een lekker ontbijt wordt er voor een zeer zacht prijsje een uitgebreid en lekker diner aangeboden. Ik heb er ook schitterende mensen leren kennen.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie hostel in het centrum van porto.
We hadden een ruime kamer voor 4 personen met eigen badkamer.
De kamer was zeer net en mooi ingericht.
Het ontbijt wordt geserveerd in de gemeenschappelijke keuken, maar valt wel wat pover uit.
Het vriendelijke en behulpzame personeel compenseren dit echter ruimschoots.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
8 juni 2015 beoordeeld

De hostel is een super logeerplekje in hartje Porto!
Zowel de kamer, als het personeel zijn fantastisch: we logeerden met 4 vriendinnen in de 4-persoonskamer, helemaal boven in het prachtige huis. Heel gezellig, proper én rustig. We sliepen aan de straatkant. De andere 4-persoonskamer leek ons nog gezelliger. Vraag bij het boeken naar de kamer aan de tuinzijde.
Het personeel is erg behulpzaam (en soms wat vergeetachtig, maar dat wordt hen vergeven).
Op zoek naar een zeer goed (en uiterst goedkoop) logeeradresje voor je bezoek aan Porto, niet twijfelen!

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
4 april 2014 beoordeeld

Via via geattendeerd op dit hostel. Nog nooit in een hostel geslapen, maar foto's op internet zagen er heel goed uit. We waren met z'n drieën en hebben een 3-persoonskamer geboekt met eigen badkamer en toilet. We hebben een super verblijf gehad. De ontvangst en de service is top. De accommodatie is heel schoon en ingericht met oog voor detail. Het ontbijt is eenvoudig. Als je wil kun je aanschuiven bij het diner. Dat hebben wij 2 keer gedaan. Het eten was vers en smaakte heerlijk! Het hostel regelt rondwandelingen (gratis) die de moeite waard zijn. Het hostel ligt heel centraal, alles is op loopafstand. Echt een aanrader als je een bezoek brengt aan Porto!!

• Verbleef: maart 2014, reisde met vrienden
NunoGH, Gerente van Gallery Hostel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2014

Dear Andrea M,

Thank you very much for your review. I'm sure it will be of great help to fellow Dutch travelllers ;).

Best regards,

25 augustus 2012 beoordeeld

Wij hebben hier aan het begin en einde van onze rondreis verbleven. De sfeer is heel relaxt en het personeel aardig en behulpzaam. Het hostel is erg mooi, netjes en schoon. Het eten dat ze tegen een kleine vergoeding serveren wordt iedere dag vers gemaakt en is enorm lekker! We kunnen dit hostel iedereen aanraden, jong en oud!

• Verbleef: augustus 2012
NunoGH, Gerente de relações com clientes van Gallery Hostel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2013

Bedankt voor de leuke reacties. We hopen je te zien binnenkort bezoeken.