13 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op een goede locatie in de stad, midden in het centrum. De hop on hop off bus voor de deur, de tram, taxi. Je mag al om 2 uur inchecken en je hoeft pas om 12 uur uit te checken. Personeel denkt mee, en is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Heerlijke portonic in de bar van het hotel!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
mercure p, General Manager van Mercure Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Beste gast,

Bedankt dat u ons laat weten hoe u uw recente verblijf bij ons voelt en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben bereikt. Om positieve feedback te luisteren, creëren bronnen om ons nog meer gemotiveerd te voelen. Wees er zeker van dat we deze positieve feedback doorgeven aan het team.

Oprecht,

7 september 2017 beoordeeld

Bij aankomst om 09:00 konden we meteen onze kamer in. We hadden een ruime kamer met een prachtig uitzicht over Porto. De kamer en badkamer waren uitstekend schoongemaakt en de kamer was van alle gemakken voorzien, zoals een minibar, waterkoker, zeepjes, etc. De bedden slapen lekker en de kamer is heerlijk rustig. Het personeel is ontzettend aardig. Het ontbijt was lekker en veelzijdig, maar er was echt te weinig voorraad, want bijna alle broodjes waren op en er werd nauwelijks bijgevuld. De locatie van het hotel is uitstekend, op een minuut lopen van de grote winkelstraat en op loopafstand van de bekende Dom Luis brug, de Se kathedraal, het sao bento station en een aantal kleinere bezienswaardigheden. Houd er wel rekening mee dat de straten ontzettend steil zijn, waardoor het lopen ondanks de korte afstand wel zwaar kan zijn. Alles bij elkaar dus een heel prettig verblijf in een mooi hotel.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
mercure p, General Manager van Mercure Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2017

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en evaluatie.
Wij hopen u snel te zien bij Mercure Porto Centro.
Beste wensen,

3 mei 2017 beoordeeld

Verbleven met een groep van 47 man. Bij het avondmaal kon er geen glaasje wijn, zelfs geen glas water af voor de reisleider. Er zijn ruime maar ook piepkleine kamers.
De ligging is echter uitstekend. Op 50m van de winkelstraat rua Santa Catarina.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
mercure p, Manager van Mercure Porto Centro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Beste gast, bedankt voor uw evaluatie en opmerkingen. Wij willen onze diensten en producten voortdurend onderdrukken en uw mening is van groot belang voor ons. Wij hopen u snel te zien bij Mercure Porto Centro.
Beste wensen,

17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige , ruime suite wij zaten op het 5e verdiep en hadden een mooi uitzicht op het stadsplein.
Ideale ligging van het hotel je kon overal terecht te voet.
Bedden waren iets te hard voor mij.
Ontbijt was dik in orde.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
13 februari 2017 beoordeeld

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com