4 maart 2018 beoordeeld

Ik ken geen andere hotels in Porto maar wel veel andere hotels in de wereld. Dit hotel krijgt voor mij een 10 voor zijn service. De frontdesk medewerkers, de conciërges, de portiers, de medewerkers tijdens het ontbijt zijn zo aardig en dienstverlenend, echt geweldig. We hadden suite nr. 417, een geweldige rustige kamer met heerlijke bedden en een aparte badkamer voor onze dochter. Wij zijn echt super enthousiast over dit hotel!

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een fantastische ligging aan het centrale parca da liberdade. Alles ligt op loopafstand. Het hotel is classiek ingericht maar voorzien van alle luxe. Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Joel Kanazawa S, Duty & Quality Manager van InterContinental Porto - Palacio das Cardosas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,
Joel Saldanha

Duty & Quality Manager

24 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is gelegen in het Centrum van Porto op loopafstand van alle hoogtepunten in de stad. Het pand is historisch en prachtig gerenoveerd. Pure luxe! De kamers zijn heel ruim, zeer comfortabele bedden en geweldige service. Om de hoek van het hotel heb je allemaal leuke ontbijt/brunch/lunch tentjes. Zwembad aanwezig, perfect ook voor gezinnen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Joel Kanazawa S, Duty Manager van InterContinental Porto - Palacio das Cardosas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Dear Mr. Charlotte V

Hartelijk dank voor uw prachtige review op TripAdvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. Verder ben ik blij te lezen dat mijn team haar uiterste best heeft gedaan om alles naar wens te laten verlopen en ik kijk ernaar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

20 november 2016 beoordeeld

Wij zijn in dit hotel 1 dag geweest. Een warm welkom, je wordt ontvangen en dan sta
je niet, maar er staat een stoel voor je gereed. Op de kamer / suite ontbreekt het aan
niets, alles is aanwezig voor als je iets vergeten bent. Veel kussens en een heerlijk
bed waar je zeer goed in kan slapen. Ruime badkamer. Kofiie en thee apparaat, mini
bar, kortom kon niets bedenken wat er ontbrak. Het ontbijt was eveneens goed verzorgd
waarbij eventuele wensen snel werden ingevuld. Bediening was vriendelijk maar niet
overdreven. Ook de concierge was punctueel. Kortom een hotel waar wij zeker nog eens naar terug zullen gaan. Onze kamerprijs was 215 ewuro.

Kamertip: Ons uitzicht was op het plein.
  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Joel Kanazawa S, Duty Manager van InterContinental Porto - Palacio das Cardosas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 februari 2017

Herr Gerard Bert v,

Mit freundlichen Grüßen,

6 oktober 2016 beoordeeld

Goed verzorgde ruime kamers. Weliswaar rumoerig indien je kamer uitkijkt op het plein, maar s'nachts wordt het rustiger.
Zeer goede hulp bij aanvragen van restaurants en rondleidingen in Porto.
Een aanrader als je in Porto logeert, centrale ligging en alle attracties in de buurt

Verbleef: september 2016
Joel Kanazawa S, Duty Manager van InterContinental Porto - Palacio das Cardosas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2016

Dear Ph J,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.

We hope you will visit us again.

Sincerely,