Beoordeeld op 18 juni 2018

Gezellig, warm modern design met knipoog naar de oude panden.
Boek geen standaard kamer want deze zijn piepklein maar de grotere kamers en suites zijn zalig. Mooi en gezellig ingericht, miste alleen een doos tissues en een Nespresso had beter op de kamer gepast dan de waterkoker met oploskoffie.
Schitterend en lekker ontbijt. Het hotel is ook zeer centraal gelegen wat zeer handig is voor een citytrip in Porto.

Kamertip: Kies een grotere kamer dan standaard.
Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
RRSS_GC, Director de Relaciones con Clientes van Carris Porto Ribeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Thank you very much for your review. We are glad to know you had a pleasant stay with us and enjoyed our location and breakfast buffet. We look forward to welcoming you back if you ever return to Porto.

Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Carris Ribeira hotel ligt vlakbij de oever van de Doura. Je zit dus vlakbij het eetgebied. Ook de oude binnenstad binnen handbereik. Het hotel zelf is erg groot, ligt door de ligging van de berg zowel beneden als boven de grond. De eerste kennismaking met het weggetjeslabyrint schrikt af ook omdat je de weg zelf moet zoeken. Er staan genoeg hulpjes klaar maar daar doen ze niks mee. Na de eerste zoektocht wijst het zich uiteraard vanzelf en heeft het ook wel charme. Jammer dat je altijd het riool ruikt in het gebouw!!!! Kamers, wij hadden de superiour kamer, fijn royaal en badkamer ook mooi groot met alle faciliteiten, fijne grote bedden. Hygiëne ook prima! Door de ligging verwacht je lawaai s nachts maar integendeel het is er heel rustig. Ontbijt ook uitgebreid, wel wat chaotisch geregeld !! Ontbijtzaal ligt onder de grond, heeft charme maar ook koud. Al met al een prima hotel maar wij houden van kleinschaliger!!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
RRSS_GC, Director de Relaciones con Clientes van Carris Porto Ribeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Thank you very much for your comments. We are glad to know you had an overall pleasant stay with us. We offer you our apologies for the odour issue you mentioned, but due to our location near the Douro River, sometimes we suffer this kind of problems. We hope you enjoyed our hotel despite this and we look forward to welcoming you back again if you ever return to Porto.

Beoordeeld op 1 april 2018

Top hotel in het midden van de stad met een uitstekend ontbijt. Super vriendelijk personeel. Schoon hotel. Ruime kamers. Alleen geen kamer helemaal beneden boeken. Beetje claustrofobie. Auto parkeren is problematisch. Hotel uit en in het hart van de stadje.

Kamertip: Wij hadden in een kamer op de beneden verdieping, vond dat een beetje benauwd.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Bedank Willem en Marie... T
RRSS_GC, Director de Relaciones con Clientes van Carris Porto Ribeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Thank you very much for your comments. We are glad to know you had an overall pleasant stay with us and enjoyed our facilities and location in the heart of Porto’s Ribeira. We hope we can welcome you back again in the future.

Beoordeeld op 19 december 2017

Een goed hotel, dichtbij de waterkant van de Duoro in het stadsdeel Ribeira. Het is een uitstekende plaats om de ontdekkingstocht door Porto te beginnen.Vlak bij de markante brug, Ponte Luis, de boulevard langs de Duoro en bv maar een kleine wandeling naar de overkant van de Duoro waar de porthuizen te vinden zijn. We hadden een goede kamer aan de voorzijde van het hotel waar redelijk veel verkeer langskomt dat soms wat lang voor de stoplichten staat te wachten

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
RRSS_GC, Director de Relaciones con Clientes van Carris Porto Ribeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2017

Thank you very much for commenting on your stay with us. We are glad to know you had an overall pleasant stay at our hotel and enjoyed our location. We look forward to welcoming you back again if you ever return to Porto.

Beoordeeld op 21 september 2017

we zijn een aantal dagen in dit hotel verbleven. de locatie is prachtig. je bent zo bij de porthuizen en het centrum is op loopafstand. het hotel wordt op dit moment verbouwd en daar kun je last van hebben.
de kamers zijn groot maar sober ingericht, wij hadden uitzicht op een binnenplaats en anderen weer op de drukke straat voor het hotel. balkon niet aanwezig.

het vervelende van het hotel is, dat het net een doolhof is. je moet 2 liften nemen om op etage -3 uiteindelijk in het restaurant uit te komen.

het ontbijt is overigens niet heel uitgebreid. er ligt genoeg maar niet veel verschillende dingen. een ontbijt van een 4 sterren hotel mag wat uitgebreider,

kort om; een prachtig hotel om te verblijven om Porto te verkennen. of we terug gaan komen? ik denk het niet. we willen toch graag wat meer sfeer en uitzicht hebben in een hotel.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
RRSS_GC, Director de Relaciones con Clientes van Carris Porto Ribeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

Thank you very much for commenting on your stay with us. We are sorry to know our hotel's design was not entirely of your liking. As you may noticed, our hotel is located in several historical buildings and we understand that this can be a little bit confusing to some guests. We take note of your comments in order to keep improving our service and invite you to visit us again in the future in order to enjoy some of our new rooms with views over the Douro River. We would love to offer you a more pleasant stay at our hotel.