TripAdvisor

vanaf US$ 35,14
vanaf US$ 22,67
vanaf US$ 72,55
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

De zeer vriendelijke local genaamd Gil heeft ons met zeer veel enthousiasme de hoogtepunten van de stad laten zien. Naast de fietstocht kregen we ook enkele locale specialiteiten te proeven en gaf hij ons nog wat tips. Kortom, een echte aanrader!

Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Onze gids Diogo was super! Hij heeft ons heel veel verteld en alle mooie plekken van de stad laten zien! Hele goede tips gekregen! Aanrader voor iedereen die op een leuke, ontspannen manier veel van Porto wil zien.

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Met deze fietstour kom je langs de leukste bezienswaardigheden en je krijgt ook uitleg en tips wat er te doen is in Porto en waar je lekker kunt eten en stappen etc..
Immy (onze Nederlandse gids) kan enthousiast vertellen en neemt je mee in de verhalen achter de gebouwen.
Heel erg leuk en ook nog eens leerzaam.
De E-bikes zijn geweldig (had er nog nooit op gefietst) en ook zéker een aanrader omdat sommige wegen wel erg steil zijn. Geen overbodige luxe dus!
Deze tour is echt een aanrader voor als je een paar dagen in Porto bent. Je leert ook gelijk een beetje de weg kennen.
Het grappige was ook dat het groepje klein was en alleen maar uit Brabanders bestond. Spontaan gezellig!
Ben je in Porto en wil je in een vogelvlucht meer van de stad zien, dan zéker deze fietstour doen! :-)

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuk fiets tocht door Porto, strand en park!!
De Nederlandse gids Immy was echt leuk en vertelde enthousiast.
Zeker een aanrader!!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

We hadden eigenlijk een tour geboekt met Nederlandse gids vanwege mijn dochter van 10. Maar helaas lukte dat niet, maar Luana heeft t top gedaan en met vertaalwerk van ons ging t prima. Leuke fietstocht, relaxt en zelfs nog even in de zee geplonst.