Beoordeeld op 9 augustus 2019

Gezien er een wagen voor de parking entree stond geparkeerd was het voor ons niet eenvoudig waar even stil te staan om de auto te laten parkeren, Het hotel ligt immers in een zeer drukke straat met doorgaand verkeer. We moesten deze dan maar plaatsen aan de busstop...Het ontvangst verliep een beetje moeizaam, wel vriendelijk, Donker straalt vaak een wow effect uit. Doe dit in combo met glazen wanden en lange gordijnen en je zit goed. Jammer maakt het design plaats voor architecturale minderheden: Na de eerste douche stond de hele kamer onder water, inclusief het tapijt. Dit probleem hebben alle kamers zeggen ze. Nadat men de parket is komen droog vegen met badhanddoeken is de klusjesman gepasseerd. De 2de douchebuurt was hetzelfde. Als je dit hotel neemt voor een fantastisch badkamer gevoel ben je eraan voor de moeite.Het was echt wel veel water lol. Hoe lang kunnen ze dit niet structureel oplossen ? Een hotel met dit niveau mag hier wel iets meer aan doen dan enkel zeggen:: alle kamers hebben dit probleem en bedankt voor de 400 euro. Jammer. De fitness is zeker geen fitness waard. Fantastisch ontbijt: Op vraag hebben ze wat bereidt zonder lactose. We hebben een paar keer de auto genomen om op activiteit te gaan. De service om auto te laten parkeren of op te halen is alleen maar mogelijk als er iemand in de buurt is. Dit wisten we niet gezien er ons de eerste dag werd gezegd dat wij de auto niet zelf mochten parkeren. Teleurgesteld.

Datum van verblijf: augustus 2019
AnaTeresaMatos, General Manager van PortoBay Hotel Teatro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Dear Guest,
Thank you for having take the time to provide your feedback about your recent stay at PortoBay Hotel Teatro.
I am very pleased to read that you have enjoyed our breakfast and we were able to provide you products without lactose.
Regarding the parking, due to our location in the city center, sometimes we can not control if a car stops in our entrance, we apologize for any inconvenience this may caused you. Our porter is in charge of parking the cars, however, if the guests prefers to park by themselves, we allow it.
We have taken good note about your constructive comments. The opinion and suggestions of our guests are very important to us.
I truly hope to welcome you back again in the near future and make your stay memorable.
Ana Teresa Matos - General Manager

Beoordeeld op 30 juni 2019

Hotel ligt in oude centrum. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Het is een oud theater geweest en dat straalt het nog wel uit: het is nogal donker op de gangen.
Mooie kamer, goede bed, veel kussens, mooie ruime badkamer met douche.
Ontbijt goed en veel keuze (je kan er ook dineren). Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2019
Franciscaseabra, Gestor de Front Office van PortoBay Hotel Teatro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dear Peter V,

We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.

Beoordeeld op 10 juni 2019

Het is een goed hotel dat centraal is gelegen. Alles ligt op loopafstand. Ik vond het hotel wel erg donker De kamer was schoon, het bed was goed en een heerlijke douche. Het ontbijt vond ik redelijk, ik had het beter verwacht voor wat betreft de ervaringen bij andere hotels van PortoBay.

Datum van verblijf: juni 2019

Dear Glenn B

Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

Gewoon een goed hotel, wel wat donker, goed (maar hard) bed, goede kussens, heerlijke douche. Te weinig stopcontacten, moest lamp er uit halen om telefoon naast het bed te laden. Geen tissues op de kamer. Redelijk ontbijt. Vriendelijke mensen. Geen feesttent.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken

Dear 177lucp

Thank you for your feedback. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests. We have taken note of your suggestions and we will do everything to make your stay even better next time.
We hope to enjoy your company soon at a PortoBay hotel.

Beoordeeld op 30 december 2018

Wij hebben dit hotel geboekt omdat het midden in het centrum van Porto ligt, alles op loopafstand.
En wat een goed en apart hotel met allerlei elementen van de theaterwereld.
Dit hotel is vroeger ook een theater geweest dus extra leuk.
Wij hadden een junior suite, de audience room te leuk gewoon met een bad midden in de kamer!
En heerlijke regendouche en een apart toilet.
Het bed was heerlijk met veel kussens dus lekker om te relaxen.

Kamertip: Als je het geld hebt....kies een junior suite
Datum van verblijf: december 2018