Beoordeeld op 16 augustus 2018

Mooi hotel in oud theater, goed eten, goed ontbijt lekkere cocktails!
Kamers zijn mooi en heel schoon. Enigste nadeel is dat het binnen erg donker is en er geen gelegenheid is om buiten te zitten. Als je langer daar bent (bijv. een week) is het niet zo prettig! Is verder goed gelegen en je kunt te voet goed de stad bekijken....Een heel apart hotel.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Na de landing op de luchthaven van Porto is het met de metro naar de stad een half uurtje. Uitstappen in Bolhao en dan loop je zo naar het Teatro Hotel. Op een fantastische plek midden in het historische centrum van Porto.
Wanneer je binnen komt valt direct de theatrale inrichting op. Het is er wel een beetje donker, maar je ziet vele detail die doen herinneren aan het vroegere theater. We waren vroeg in de ochtend dus konden logischer wijs nog niet inchecken. Allervriendelijkst werden onze koffers weggezet en hadden we de hele dag om in het prachtige Porto rond te lopen.
Toen we aan het eind van de middag terug kwamen waren onze koffers reeds in onze kamer gezet. De kamer is schoon, en doet ook denken aan het theater. Overal gordijnen, spiegels en behoorlijk donker. Vooral de badkamer met het bad dat helemaal afgeschermd is door glas is mooi om te zien maar niet praktisch in gebruik. Je komt er bijna niet in en uit.
Ook de ruimte rond de wasbak is zeer beperkt waardoor het lastig is de toiletspulletjes een plaats te geven.
De bedden zijn heerlijk, we hebben heerlijk geslapen.
Teatro hotel een heerlijk hotel om Porto te verkennen, esthetisch allemaal kloppend maar niet altijd even praktisch.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juli 2018

Heel mooi hotel vlakbij het centrum. Het "Praça da Liberdade" is op wandelafstand. Daar begint het leven. Het hotel is helemaal opgebouwd rond het thema "theater". De aankleding van de muren met donkerbruine gordijnen, het plaatsen van allerlei modellen van spotlichten, kapstokken met theaterkostuums... Top gedaan. Enige minpuntje is dat het op de kamers vrij donker is. De kamers zijn ruim en de sanitairevoorzieningen zijn zeer goed. Een fantastische douche :) Het ontbijt is ook meer dan in orde. Iedere morgen verse producten, inclusief champagne, fruitsap, fruit... Keuze genoeg. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Spreken ook vrijwel allemaal zeer goed Engels. Bij het uitchecken werden onze koffers nog in bewaring gehouden en zij zorgden er ook voor dat er tijdig een taxi voor de deur stond om ons naar de luchthaven te brengen. Echt een hotel dat je met een gerust gemoed kan aanbevelen.

Verbleef: juli 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018

Teatro, vlakbij station gelegen in 't centrum van porto, is binnen een oase van rust. Prachtig, subtiel aangekleed met toneelattributen. Ruime kamers met alle comfort. Ontbijt van hoog niveau. Personeel dat heel vriendelijk en behulpzaam is. Kortom, een echte aanrader.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 januari 2018

Mooi hotel dat baadt in een sfeer van het theater. Het restaurant werd afgesloten met een kledingrek vol theaterkostuums. De kamer was mooi en stijlvol ingericht. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben voor ons restaurants geboekt en een busuitstap geregeld. Bovendien is het zeer centraal gelegen om het oude deel van Porto te verkennen. Kers op de taart was het restaurant. We hebben er op een avond gedineerd, de laatste middag hebben we de lunch genomen. Alles was perfect ! We zijn gestart met een aantal zeer smaakvolle hapjes. De toon was gezet en men heeft ons niet ontgoocheld ! De gerechten waren een voor een super, de bediening was zoals je mag verwachten van een restaurant met klasse. Kortom, inspecteurs van Michelin en Gault&Millau, misschien moet de beoordeling van dit restaurant eens opnieuw bekeken worden.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner