Pestana Palácio do Freixo
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 203 per nacht.

NH Hotels
  • Zwembad
Star Inn Porto(Porto)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Moov Hotel Porto Centro(Porto)
22 oktober 2017 beoordeeld

Mijn vrouw en ik hadden ingecheckt en konden direct op de kamer. Na een lunch aan het zwembad met geweldiguitzicht op de Douro gingen we Porto in.
's Avonds kwamen we terug en was de kamer slaapklaar gemaakt voor EEN persoon. Slordig voor een hotel van de klasse. In de badkamer en in het bad troffen we haren van houskeeping of van de vorige gasten.
Het bordje waarop enkele zoetjes lagen voor bij de port werd pas na twee dagen verwijderd.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Paula C, Gerente de relações com clientes van Pestana Palácio do Freixo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Dear Jacques M,
Thank you very much for your feedback and to give us the opportunity to improve our services.
We would like to apologize for the inconsistencies you encountered during your stay, we shared your comments with our management team and they will analyze and act accordingly. Thank you for bringing this to our attention.
We wish a great day, and we hope to welcome you again soon.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig gebouw! Het hotel heeft een mooi buiten zwembad met uitzicht over de Douro. De kamer is ruim en bed comfortabel. Het ontbijt is uitgebreid met vers fruit en een grote selectie broodjes. De koffie was lauw en smakeloos. Een lekkere cappuccino of espresso zou fijn zijn in zo 'n luxe hotel.

Verbleef: augustus 2017
Paula C, Gerente de relações com clientes van Pestana Palácio do Freixo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear Mariëlle D,
Thank you very much for your comments and to give us the opportunity to improve.
Your suggestions regarding the room and the breakfast were already forwarded to our management, thank you very much bringing those to our attention.
We hope we can receive your visit again in the near future.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is combinatie oud paleis en moderner zeer smaakvol ingericht oud pakhuis. Juist de industrie eromheen benadrukt de herkomst. Veel van wat je van vijfsterren hotel mag verwachten, maar op die schaal beoordeeld: de koffie bij het ontbijt is matiger dan een gemiddeld koffietentje, de flensjes zijn koud en schaars en de tafels onhandig. De talenkennis van het personeel is matig. Desondanks een aanrader. Wij verbleven in een junior suite met het gezin, een geweldige kamer! Zwembad is uniek mooi, wat een ligging en heerlijk water.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Dear KoomenS,
Your suggestions regarding the staff and the breakfast were already forwarded to our management, thank you very much bringing those to our attention.
We hope we can receive your visit again in the near future.

28 juli 2017 beoordeeld

Beetje apart dit hotel. Bij binnenkomst waan je jezelf in een paleis uit middeleeuwen. Maar dan ga je naar de kamers dmv. 2 keer een lift en dan kom je in een soort luxe pakhuis.
Goede ontvangst, zeer vriendelijk personeel, beetje afgelegen maar voor ons precies goed.
Heerlijk om na het ontbijt langs de Douro te wandelen naar de stad. Een wandeling van een klein uurtje. Ook een taxi bellen is een mogelijkheid en je hoeft nooit langer dan 5 minuten te wachten.
Naar het centrum is het 6/7 minuten en de rit kost rond de 6 euro.
De kamers en bedden zijn goed. Ontbijten is ook geen straf. Het fitness gedeelte valt tegen want er staan maar 4 apparaten. Als er twee mensen bezig zijn moet steeds op je beurt wachten.
Heerlijk buiten zwembad met comfortabele ligbedden.
Goed hotel met prettige en vriendelijke bediening.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Dear Jan P,
We genuinely appreciate your feedback. It is a delight to know that you enjoyed your stay.
We wish you a pleasant day and we are looking forward to see again!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kasteel, prachtig gerestaureerd zeer uitgebreid ontbijt, mooi zwembad met uitzicht over de rivier.
Toen we aankwamen werden we gastvrij ontvangen door de Bell boy en de conciërge. Koffers werden aangepakt en naar de kamer gebracht. We hebben genoten!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Dear Marcel W,
Thank you very much for your comments; it was a great pleasure to welcome you at our beautiful Palace.
We wish you a great day and until next time!