2 juni 2016 beoordeeld

Fijn hotel om voor een paar dagen te verblijven voor zaken. Dichtbij de snelweg voor een prettige aansluiting. Verder was het hotel prima, ontbijt in orde. Niets op aan te merken. Wanneer je er in de avonde even op uit wilt om een hapje te gaan eten, dan is er in de omgeving niet veel te beleven. Metro is toch een 15 tot 20 min lopen vanaf het hotel.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
1 juni 2016 beoordeeld

Op het laatste nippertje konden we nog een kamer boeken in dit klasse hotel. De standard kamer was prima (al zullen we we voor een volgend bezoek de voorkeur geven aan een junior suite). Ontbijt 's morgens was voortreffelijk en steeds gepersonaliseerd (dit kunnen ze niet bieden wanneer zeer grote groepen op hetzelfde moment willen ontbijten). De spa is zeker en vast ook een bezoek waard. De scrub massage was in promotie (45 euro voor een uur genot).

• Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
2 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel gelegen buiten Porto is best leuk om te vertoeven. De kamers zijn mooi en verzorgd! De ontvangst in het hotel is vriendelijk. De kamer 617 waar ik verbleef heeft een mooi balkon waarop je rustig kunt zitten en genieten van een aangenaam uitzicht!
Het internet is gratis maar het duurt eventjes

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
28 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 10 min te voet van de metro station San joao hospital. Gemakkelijke verbinding naar het centrum om porto te ontdekken. Het hotel bied ook shuttle service aan naar het centrum voor 2 euro. Toen we aankwamen kregen we een voucher voor (gratis) avond eten in buffet vorm, een voucher voor (gratis) porto glas/pp en opnieuw een voucher voor 1h sauna. Over de spa kan ik niets zeggen wegens niet geprobeerd. Het eten was lekker! Heel vriendelijke service. Fijne ober george was heel attent, de bar felipe. Elke medewerker was heel competent. De kamer was ruim met groot balkon. Het matras was goed. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Wij hadden er een aangenaam verblijf!

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
10 juni 2014 beoordeeld

De kamer en badkamer waren uitstekend. Bedden prima. Ligging in niet aantrekkelijke buurt. Uitstekend ontbijtbuffet. Bij aankomst tegen middernacht kregen wij geen hulp van het receptiepersoneel (stagiaires?) bij het vinden van een parkeerplaats voor de auto en het binnen brengen van de bagage.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner