“Niet te missen”
Beoordeling van éLeBê Entreparedes

éLeBê Entreparedes
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.989 Restaurants in Porto
1 juni 2018 beoordeeld

Via Tripadvisor bij dit restaurant beland. Zo nieuw dat het nauwelijks vermeld staat op de website van de eLebê-restaurants, enkel de menukaart is daar al te vinden. Ik kan dit restaurant enkel maar aanprijzen. Heel vriendelijke ontvangst, heel mooi interieur, tafels die op behoorlijke afstand van elkaar staan en vooral: heerlijk eten. Wij vonden geen espumante per glas op de kaart, maar konden die toch verkrijgen. Als voorgerecht werd gekozen voor respectievelijk de kaasfondue en de tripas. Beiden heerlijk. Als hoofdgerechten kwamen er steak op grootmoeders wijze en zwaardvis met banaan op de borden. Grote porties en opnieuw heerlijk. Bij het afrekenen merkten we dat de glazen espumante niet aangerekend werden. Toen we dit meldden bleek dat we deze niet hoefden te betalen. Wij weten het zeker: bij een volgend bezoek aan Porto, zien ze ons hier zeker terug.

josemaiarosa, Diretor de Vendas van éLeBê Entreparedes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

We thank you for your kind comment. Looking forward to see you on your next visit to Porto. Best Regards

31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten hier. Het restaurantje is nieuw, maar ziet er prachtig uit en heeft heerlijk eten en goede service. Een flinke aanrader!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Voldeed erg aan de verwachtingen! Het is een sfeervol restaurant waar erg lekker eten geserveerd wordt. Op aanraden van de ober een lekkere wijn erbij gekozen die erg goed bij de gerechten paste. Bediening was erg vriendelijk. Ik zou hier zeker weer een keer terugkomen!

25 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, uitstekende service. Veel persoonlijke aandacht door bediening. Echt een aanrader, zeker de moeite waard om te gaan eten.

1  Bedank Wim en Annemiek... N

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gegeten. Bijzonder eten, goede prijs/kwaliteit en goede bediening! Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Reizigers die éLeBê Entreparedes bekeken, bekeken ook

In éLeBê Entreparedes geweest? Deel je ervaringen!