“Sfeervol en lekker! ”
Beoordeling van éLeBê Entreparedes

éLeBê Entreparedes
Geclassificeerd als nr. 12 van 1.996 Restaurants in Porto
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Voldeed erg aan de verwachtingen! Het is een sfeervol restaurant waar erg lekker eten geserveerd wordt. Op aanraden van de ober een lekkere wijn erbij gekozen die erg goed bij de gerechten paste. Bediening was erg vriendelijk. Ik zou hier zeker weer een keer terugkomen!

josemaiarosa, Diretor de Vendas van éLeBê Entreparedes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

We thank you for your kind comment. Looking forward to see you on your next visit to Porto. Best Regards

25 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, uitstekende service. Veel persoonlijke aandacht door bediening. Echt een aanrader, zeker de moeite waard om te gaan eten.

1  Bedank Wim en Annemiek... N

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gegeten. Bijzonder eten, goede prijs/kwaliteit en goede bediening! Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top top top.

Dit op aanraden van ons hotel. Bestaat 4 maand en is ver weg het beste van het beste qua prijs kwaliteit.

We aten ook bij DOP. Wel dit is zeker even goed of beter en voor minder dan de helft van de prijs.
Super vriendelijk en eerlijk personeel.

DE AANRADER VAN PORTO.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is nu 4 maanden open. Leuke inrichting en vooral originele en super lekkere gerechten. Op de kaart gerechten uit verschillende regio’s van Portugal. Wij namen als voorgerecht de kaasfondue, 1 portie voor 2 op aanraden van dienster. Overheerlijk, 3kazen gesmolten met wat ajuin en geserveerd in een pistoleetje. Nadien namen we de Caserole op grootmoeders wijze : boterzachte steak met sneetje ham op en bijna gare eierdooier & de risotto met garnalen, stokoud en parmezaan. Nadien 1 dessertje voor 2 : de pain perdu. Een heerlijke witte wijn aan 18 euro. Totaal 68 Euro voor al dit lekkers !!!! Wij aten ook bij DOP maar vonden dit restaurant beter en een pak goedkoper. Verse producten, originele gerechten en vriendelijk personeel dat je graag adviseert. Zeker reserveren want anders kom je er niet in.

josemaiarosa, Diretor de Vendas van éLeBê Entreparedes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Reizigers die éLeBê Entreparedes bekeken, bekeken ook

In éLeBê Entreparedes geweest? Deel je ervaringen!