“Gewoon leuk”

ma 14-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 38 van 2.327 Restaurants in Porto
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een tapas restaurant met originele Portugese gerechten. Goede bediening met uitleg over de gerechten en tips wat wel of niet met elkaar te bestellen. Obers houden goed het tempo in de gaten waarmee de tapas worden opgediend.
Must do is de chorizo die aan tafel geflambeerd wordt.
Lekkerste was het stoofpotje met varkensvlees (subtiel met komijn).
Zeer betaalbaar. Wij stapten zeer voldaan en met goede fles wijn €49 lichter naar buiten (+ fooi).

Datum van bezoek: september 2019
MonicaS6705, Proprietário van Patio do Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank u wel JohnNieuwegein!! <3

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons etentje hier. Super vriendelijke & attente bediening. We voelden ons hier op & top gast! Van de buitenkant zou je niet verwachten dat dit een super leuk & lekker restaurant is. Zeker de moeite waard om een xtje lekker te gaan eten. Wij (gezin met kids 16 & 17 jaar) hebben een top avond gehad!

Datum van bezoek: juli 2019
MonicaS6705, Proprietário van Patio do Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dank u wel lilian209!

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten met ons gezin, veel afwisseling ook enkele vegetarische gerechten en heel Vriendelijk personeel.
Een aanrader.

Dank u wel sdebussere!

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geen reservering, maar ze deden meteen moeite om te kijken of ze ons nog ergens tussen konden krijgen. De menukaart was alleen beschikbaar in t Portugees, maar de ober heeft alles voor ons aan t tafeltje heel enthousiast vertaald. We wilden graag wat lokale dingen proeven en hebben hem een selectie laten maken. Elke gang was ontzettend lekker (zeker de geitenkaas gebakjes) en de huiswijn was heerlijk! Na het eten kregen we nog een gratis digestief. We waren pas echt verbaasd toen we de rekening zagen: €35 voor 2 personen. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
MonicaS6705, Proprietário van Patio do Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Dear 467karlijnv, thank you for choosing Pátio do Duque and for sharing your experience! We're really happy that you had a nice experience!

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en knus restaurant. Dit is typisch een restaurant in een zijstraatje waar je goed en betaalbaar kan eten. Met 3 man slechts 107€ kwijt. De lokale Portugese specialiteiten zijn zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: juni 2019
Moni_Rockenrolla, Proprietário van Patio do Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2019

Dank u wel bases1337!

Reizigers die Patio do Duque bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District
Porto, Porto District

In Patio do Duque geweest? Deel je ervaringen!