“City Trip”
Beoordeling van MUU Steakhouse

MUU Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.950 Restaurants in Porto
31 mei 2018 beoordeeld

Dit was werkelijk af ,heerlijk gegeten en gedronken , voor zulk restaurant moet je in Belgie al echt ver gaan zoeken en dan bedoel ik kwaliteit eten en de super (zelfs overdreven ) vriendelijkheid .Jammer voor ons dat het zo dikwijls vol geboekt was ,we zijn er maar ene keer kunnen gaan ,groot is het niet maar wel aangenaam zitten.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Muu was top. Nog nooit heb ik zo lekker gegeten als vandaag. Het hele plaatje klopt. Van amuse tot dessert. Zelfs de botertjes bij het brood zijn heerlijk. Michelin ster waardig. Personeel was super vriendelijk. Niets was te veel. Gewoon doen zou ik zeggen. Probeer zeker de champignons als voorgerecht en de Black agnus als hoofdgerecht...⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt top, zowel qua eten, bediening en interieur!!!De kaart is eerder beperkt, maar dan weet je dat het vers is. Wel een uitgebreide wijnkaart. Reserveren is aan te raden!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geheten.
Locatie was perfect personeel zeer vriendelij.
Kregen perfecte uitleg aan de tafel.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig hadden we gereserveerd! Er waren heel wat mensen die rechtsomkeert konden maken vanavond. Ik twijfelde nog of we wel iets vast moesten leggen er zijn zoveel leuke restaurants in Porto...maar wat zijn we blij dat we dat gedaan hebben. Alle gerechten waren overheerlijk. We hadden met ons gezin de Tomahawk steak en de 6 bijgerechten van de kaart. Het vlees was om je vingers bij af te likken en ook alle bijgerechten waren heerlijk van smaak. Kortom we hebben genoten voor een hele goede prijs!

Reizigers die MUU Steakhouse bekeken, bekeken ook

In MUU Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!