“Italiaanse verrassing in Porto”
Beoordeling van A Despensa

A Despensa
Geclassificeerd als nr. 13 van 2.015 Restaurants in Porto
31 mei 2018 beoordeeld

Echt lekker en verfijnd eten. Prima porties en de bediening is uiterst attent en neemt de tijd. Zowel voor uitleg van de kaart of helpen bij uitzoeken van bijpassende wijn. Even proeven van wijnen geen enkel probleem en daarna de maaltijden. Echt heel lekker en puur. Ook geen enkel probleem om samen gerecthten te bestellen en te delen. Dat werd ook voorgesteld en dan zijn het prima porties die iedere keer weer vers en warm voorgeschoteld worden. Een heerlijke verrassing dus in Porto. Oh ja . . . probeer het Mascarpone toetje . .

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een TOP restaurant. Met 2 volwassenen en 3 kinderen gegeten en echt genoten van de speciale gerechten. Ossenhaas met pepersaus en parmezaan. De buschetta is ook een aanrader. 1 portie is ruim genoeg als voorgerecht voor 2 personen. Ook super mooi restaurant in een chique buurt. Kortom: Briljant.

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening, wisten erg goed welke wijn te serveren bij onze pasta. Pasta was ook overheerijk, net zoals de wijn!

7 januari 2018 beoordeeld

met vrienden zijn wij hier in december geweest. Niet gereserveerd en wij konden toch terecht. Heerlijke pasta gerechten en een zeer vriendelijke bediening. De tiramisu is het enigste wat ze nog kunnen verbeteren, vonden wij.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik waren de eerste om 18:30. Maar dat komt vast omdat de meeste mensen veel later dineren dan wij Nederlanders. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam bij het maken van onze keuze en bij het toelichten van de gerechten. Heerlijk voorgerecht in de vorm van een vleesplankje met als hoofdgerecht de pasta pesto. Deze was perfect bereid. Het toetje, de panna cotta lima, was heerlijk fris en een mooie afsluiter van de avond. Ik zou het iedereen aanraden die van mediterraans eten houdt.

Reizigers die A Despensa bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In A Despensa geweest? Deel je ervaringen!