“Heerlijk gegeten”

Puro 4050 - restaurant & mozzarella bar
Geclassificeerd als nr. 133 van 2.332 Restaurants in Porto
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin met glutenallergie in dit restaurant gegeten. In een woord heerlijk. Goed vlees lekkere wijn en goed meedenken mbt glutenallergie. 10+ van ons.

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk restaurant in een hele hippe wijk met goeie straatmuzikanten voor de deur. Heerlijk gegeten, lekkere pizza en een hele leuke bediening! Binnen in het restaurant is het ook heel mooi en authentiek!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben er 1 avond gegeten, ook hier werken ze met 2 zittingen. En het is een populair restaurant want het zit elke avond vol.Ook hier reserveren om aan tafel te kunnen. Een leuk italiaans getint restaurant met een leuke kaart met verrassende gerechten en goede wijnen. Jonge snelle bediening waar je tegen moet kunnen. Door de 2 zittingen werken ze wel rapido.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 juni 2019 beoordeeld

Wat kun je hier lekker eten en in een leuke omgeving en met leuke bediening. Het is een sfeervol ingericht restaurant en de bediening is vriendelijk, attent en heeft humor. Wij zaten aan een tafel met z’n tweeën met aan beide zijden andere gasten. Helemaal niet erg, juist leuk om ook eens met andere mensen in gesprek te raken als dat zo uitkomt.
Op de kaart staat dat je de pasta gerechten alleen moet bestellen als je een flinke eter bent of anders beter kunt delen. Ik ben het daar niet mee eens, wanneer je een flinke eter bent kun je beter een voor- en een hoofdgerecht bestellen. Qua prijs hoef je het in ieder geval niet te laten!

Datum van bezoek: juni 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag goed geheten hier prima burger een de mozzarella met vijgen was heerlijk. Zeer vriendelijke bediening en het interieur is sfeervol zeker een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Puro 4050 - restaurant & mozzarella bar bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In Puro 4050 - restaurant & mozzarella bar geweest? Deel je ervaringen!