Gratis annuleren tot 23/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
Orbitz.com
14 november 2016 beoordeeld

Nieuwe hotel gelegen langs de oever van de Douro. Alle kamers hebben zicht op de rivier en hebben allemaal een klein balkon. Alles netjes verzorgd. Prima ontbijt en diner is ook in orde. Niet zo heel veel keuze op de kaart maar zeker voldoende voor 3 nachten. Mooi zwembad en een jong , gedreven en zeer vriendelijk personeel. Volgens ons een perfect hotel voor een tussenstop voor 3 nachten om te genieten van het uitzicht van de streek.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is gelegen op de hellingen van de Douro waardoor er een prachtig uitzicht is. Alle kamers hebben een balkon/terras. Het diner was uitstekend, het ontbijtbuffet uitgebreid. De vloerbedekking bij de liften mag wel eens gereinigd worden en de verschrikkelijke luchtververser in de gang kan beter uitgeschakeld worden. De kamer was keurig en schoon.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft alles wat wij wensen. Het is prachtig modern, goed sfeervol ingericht, ruime rustige kamers met prachtig uitzicht en een heerlijk klein balkonnetje met ligstoel om bij het wakker worden te mijmeren in de ochtendzon, een geweldig ruim gesorteerd ontbijt, een heerlijk zwembad, een heel goed restaurant en, niet in de laatste plaats: geweldig vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken met veel persoonlijke aandacht. Zij zijn echt de kers op de taart !

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
25 april 2016 beoordeeld

Recent en uitstekend hotel op prachtige lokatie. Mooie ruime kamers (een aantal met terras). Zeer goed ontbijt en voortreffelijke diners. Buitenterras en zwembad. Vriendelijk personeel. Wagen nodig om de omgeving te bezoeken. Parking aanwezig.

Kamertip: Boek een kamer met terras.
Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
15 augustus 2015 beoordeeld

Hoewel de quality control niet optimaal is, vonden we dit hotel fantastisch. Na een eerste melding, kort na aankomst dat de airco niet werkte , werd dit onmiddellijk opgeslost. Het hotel heeft een lekkere keuken en piekfijne moderne kamers. het personeel is vriendelijk maar wel gereserveerd. De typische portugeese jovialiteit misten we hier wat.

Kamertip: Wij hadden een kamer op -3 en daarmee ook een terras en tuintje dat omgeven is door wijnranken, prachtig.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner