“Hier moet je gaan eten! ”
Beoordeling van Cantinho dos Sabores

Cantinho dos Sabores
Geclassificeerd als nr. 6 van 355 Restaurants in Guimaraes
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je het leuk vindt om op vakantie locale gerechten uit te proberen, moet je hier echt heen gaan. Het is geen mooi restaurant, maar dat doet er ook helemaal niet toe! Het eten is eenvoudig, Portugees en goed, door een drietal oudere dames klaar gemaakt. Alsof je oma staat te koken. De serveerster werkt ontzettend hard, is heel vriendelijk en behulpzaam. Voor 8,50 kun je het dagmenu kiezen. Je krijgt soep, brood, olijven, een hoofdgerecht, een dessert en een drankje. Dit keuzemenu staat op een kladblok! Natuurlijk kun je ook gewoon een hoofdgerecht kiezen! Heel druk, maar de moeite waard om te wachten!

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker basic en goed gegeten, voorgerecht:1 salade, 1 soep, 2 bacalao kroketjes, drinken: 1 fles vino verde de la casa, hoofdgerecht: 1 bacalao en 1 polvo, nagerecht: 1 meloentoetje en chocoladetaart alles samen nog geen 35€ betaald....!
Zeer aardige bediening en 3 dames aan het koken in open keuken. Gasten waren voornamelijk Portugezen!
Inrichting beetje snackbar achtig en geen terras maar dat verwacht je ook niet voor dat geld!

Zeer aan te bevelen als je van goed en basic houdt!

Datum van bezoek: september 2019
4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen om 14.45 binnen geen enkel probleem. Er konden maar 28 personen naar binnen. Maar als je moet wachten is het zeer de moeite waar.

Datum van bezoek: juni 2019
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms kom je in een restaurant terecht waar het gewoon klopt. De bediening erg vriendelijk, het eten erg lekker en dat voor een prijs die zelfs voor Portugal aan de lage kant is. Cantinho dos Sabores is zo’n restaurant. Dus mocht me een keer Guimaraes bezoeken dan is dit zeer de moeite waard. Kan zijn dat je even moet wachten op een tafel want binnen was het helemaal vol.

Datum van bezoek: juli 2018
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We reserveerden er met 11 personen in de avond.

Heel vriendelijke en informele bediening, waarbij we op onze wenken bediend werden in het Engels.

We werden overspoeld met extra's zoals olijven, bonen en lookbroodjes. De menu die we kregen bestond uit een soepje, hoofdgerecht en een huisgemaakt dessert. Vooral het laatste was verrassend. Dit alles met een halve fles wijn en een koffie was 8 euro. Belachelijk weinig dus voor wat we gekregen hebben.

Wat de lage prijs al verraadt is dat het eten niet culinair hoogstaand is, maar zeker degelijk en eerlijk.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Cantinho dos Sabores bekeken, bekeken ook

Guimaraes, Braga District

In Cantinho dos Sabores geweest? Deel je ervaringen!