“Geen aanrader”

Rolhas & Rotulos
Geclassificeerd als nr. 66 van 315 Restaurants in Guimaraes
Keukens: Portugees
1 juni 2018 beoordeeld

Wad waren er voor lunch en hadden er toast met hesp en geitenkaas, en pannenkoek met cheddar en worstjes, vooral dit laatste was geen succes. De keuken was nogal ongeïnspireerd, bovendien waren ze er niet zo vriendelijk. Enige pluspunt is de prachtige setting

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden voor de lunch een klein hapje eten. We zaten heerlijk op het terras dat al aardig vol zat. Bediening kwam meteen dus eerst maar een drankje besteld. Prima Vinho Verde en Sagres bier. Geflankeerd door een schaaltje met olijven.
Het was moeilijk kiezen uit de uitgebreide kaart. De hamburger was perfect. De tosti en het broodje tonijn waren goed en best veel. Het broodje met Pata Negra stond bij de snacks maar was ook een volwaardige lunch-maaltijd. Hierbij kwam ook nog een schaaltje olijfjes.
Aanbevelenswaardig !

29 oktober 2016 beoordeeld

Lekkere vinho verde branco, mooie glazen, prato do dia is heerlijk. Mooie locatie heerlijk om toeristen te bekijken

10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben even moeten wachten. maar toen we aan een tafeltje zaten kwam een minder vriendelijke serveerster, wij hebben dit maar op de koop toe genomen door de wachttijd. Het eten was prima dus daarover alleen maar goede berichten. het is dus maar de vraag of het maar het toeval was, wel jammer.

5 mei 2016 beoordeeld

Heel lekker op het terras. Centraal in Guimaraes. Gezellig een crèpe eten. Zoet of hartig. Voor de afwisseling eens wat anders voor de lunch. Echt genieten!

Reizigers die Rolhas & Rotulos bekeken, bekeken ook

Guimaraes, Braga District

In Rolhas & Rotulos geweest? Deel je ervaringen!