“Goede prijs-kwaliteit”

Restaurante Cor de Tangerina
Geclassificeerd als nr. 19 van 324 Restaurants in Guimaraes
1 juni 2018 beoordeeld

Goed restaurant voor wie eens wat anders wil. De menukaart is niet zo uitgebreid, en niet alles is even geïnspireerd, maar het was best lekker, én de bediening was vriendelijk!

Datum van bezoek: mei 2018

29 december 2016 beoordeeld

Een super leuk restaurant waar je heerlijk buiten kunt eten voornamelijk gerechten met groente leuke bediening fijne sfeer voor wie eens wat anders wil eten echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016
11 september 2016 beoordeeld

Heerlijk vegetarisch eten, vol van smaak , vooral de vele verschillende kruiden zonder dat het gelijk zout was heeft ons zeer verrast. Kleine kaart maar elke dag weer iets nieuws. Zeker een keer proberen.

Datum van bezoek: september 2016
7 augustus 2016 beoordeeld

We belandden hier eerder toevallig, er was weinig publiciteit vanop de straat.
Zalig om hier te zitten.
Lekkere lunch.
Een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2016
25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij liepen langs dit vegetarische restaurant en het rook zo heerlijk dat wij naar binnen gingen. Een mooi, wat vervallen, oud huis met een uitnodigende tuin vol bloemen en zitjes. En wat een aardige bediening!
Wij hebben superlekker geluncht. Het grote glas vers vruchtensap was heerlijk, het eigengemaakte brood onovertroffen. Wij hadden verder een verkwikkende groentensoep en daarna roerei met gemarineerde shi-take-paddestoelen en salie. Als toetje nog een soort tompouce met geroosterde amandelen en mint. Espresso maakt het af. En we waren met 2 personen nog geen 30 euro kwijt!
Een aanrader dus.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Restaurante Cor de Tangerina bekeken, bekeken ook

Guimaraes, Braga District
Guimaraes, Braga District

In Restaurante Cor de Tangerina geweest? Deel je ervaringen!