Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Guimaraes
vanaf US$ 22,49
vanaf US$ 80,95
vanaf US$ 43,85
vanaf US$ 73,08
Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Van de wandeling afgeweken en met de kabelbaan naar boven gegaan. Redelijke prijs. Wel mooi uitzicht boven en paar graden koeler wat erg fijn was. Moderne kerk boven.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

De kabelbaan was erg leuk alleen de kaartverkoper minder.
We zagen toen we in de ry stonden al verschillende mensen terug lopen.
Toen we aan de beurt waren zei de verkoper no card.only cash. Erg vreemd de pin stond naast hem.was kapot zei hy?????? We zijn terug gelopen om contant geld te pinnen zodat we toch naar boven konden.
We begrepen van de plaatselijke mensen dat zy het ook allemaal erg raar vonden. Dus de kabelbaan krygt 4 sterren.de kaart verkoop een dikke onvoldoende.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 september 2018

De ervaring zou misschien beter zijn geweest, als de ventilator zou werken , dit was een warme dag , en naargelang dit over kleine cabine s ging zou het wenselijk zijn dat deze moesten werken.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018

op een hele warme dag lekker de berg op waar een mooie kerk is restaurantjes mooi uitzicht en een verfrissend briesje

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018

Leuke Kabelbaan je hebt prachtig uitzicht en eenmaal boven prachtige natuur kerkjes en rotspartijen en voor de kids een leuk trein ritje door het mooie gebied

Datum van activiteit: februari 2018