“Zalige lunch”
Beoordeling van Tasca do Ze Tuga

Tasca do Ze Tuga
Geclassificeerd als nr. 5 van 97 Restaurants in Braganca
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We wisten niet dat dit zo n goed restaurant was . We namen een salade s middags maar was zo geweldig vers met kip en kruiden dat we toen pas door hadden dat dit
Een top restaurant is

Datum van bezoek: september 2019

6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden warm verwelkomd terwijl het buiten flink regende. Er werd ons onmiddellijk de lekkerste sangria ter wereld aangeboden met lekkere hapjes bij. Mijn man at heerlijke steak met verschillende smaakmakers erbij, terwijl ik genoot van een lekker champingonggerechtje waar de chef-kok persoonlijk de olijfolie kwam over dresseren. Als dessert namen we olijftaart, nooit eerder geproefd, maar echt lekker. En als afsluiter werd ons een kwaliteitsvolle porto aangeboden. Met onze fles rode wijn kwamen wij op de meer dan eerlijke prijs van 67 euro uit!!

Datum van bezoek: juni 2019
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste dag in Portugal wilden we iets speciaal. De keuze viel op dit restaurant en we hebben het ons niet beklaagd. Super lekker gegeten voor een faire prijs. Vriendelijke bediening. Top!

Datum van bezoek: mei 2019
Luis P, Gerente van Tasca do Ze Tuga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Obrigado pelos comentários.

14 april 2019 beoordeeld

Op onze laatste avond in Portugal hier onverwacht komen eten. We hebben het ons niet beklaagt, attente bediening , heerlijk en smaakvol eten en het lekkerste chocolade nagerecht dat we ooit hebben gegeten. Je merkt dat de kok een passie voor zijn vak heeft. We hadden een fantastische avond.

Datum van bezoek: april 2019
1 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagavond zonder reserveren gegeten. Kleurrijke gerechten, smaaksensatie voor uitstekende prijs. Gastvrije bediening, zelfs de chef kwam het hoofdgerecht uitserveren! Een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Tasca do Ze Tuga bekeken, bekeken ook

Braganca, Braganca District

In Tasca do Ze Tuga geweest? Deel je ervaringen!