“Jammer dat we zo lang moesten wachten”
Beoordeling van Solar Bragancano

Solar Bragancano
Geclassificeerd als nr. 1 van 97 Restaurants in Braganca
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De tuin is prachtig en de tafel was verlicht met kaarsen .
We genoten maar we moesten 45 min op ons voorgerecht wachten.
Na het hoofdgerecht waren we klaar met al het wachten en hebben we afgerekend

Datum van bezoek: september 2019
A. Desidério M, Proprietário van Solar Bragancano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

A sua avaliação não nos apanhou de surpresa. Na sua cara viamos o seu estado de espirito e a sua cara não era um campo de tulipas. Uma das caracteristicas do afável povo holandês é o comercio, e V.pensava que o tempo de espera não estava a ser um bom negocio para sí.
(De vez em quando não ouvia uns gritos de desesepero vindos de uma janela que dava para o jardim, onde entre outras mesas também estava a sua?
Os gritos provinham de minha esposa que, na cozinha sentia fortes dores de coluna quando se mexia para preparar os pratos.
Para ela não estava a ser um prazer cozinhar, mas sim um enorme sacrificio).

11 juli 2019 beoordeeld

Pareltje van een binnentuin. Je loopt zo voorbij het restaurant, doe dat niet! Reserveer voor in de tuin en je geniet. De bediening is vriendelijk. Bij ons ging het goed maar de keuken was soms wat te snel.
Veel Portugezen.
Gerechten op de kaart als fazant met kastanjes, gestoofde geit, forel. Meeste gerechten tussen 12 en 15 euro. Heel lekker en ruime porties . Ze schenken de eigen Solar wijn. Wij hadden de rode: paste uitstekend.

Datum van bezoek: juli 2019
9 september 2018 beoordeeld

Erg leuk restaurant. Goed eten voor een zeer schappelijke prijs. Aardige bediening. Ik zou zo weer terug gaan.

Datum van bezoek: september 2018
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de middag geluncht: specialiteiten van het huis: wildzwijn stoofpot en fazant; allebei fantastisch van smaak.
Inderdaad nemen ze de tijd om je te bedienen maar zijn ruimhartig met drank als vergoeding voor het wachten.
De ambiance is van 30-40 jaar geleden, aristocratie, nog te zien aan het bestek en de karaffen waar oa het water in wordt geserveerd.
Ze serveren ook een zeer voordelig ‘toeristenmenu’ voor 14,50 en een dagmenu voor 25,50. A la carte eten is duurder maar wij waren zeer tevreden over de smaken en hoeveelheid en prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant. De voorkant is echt Portugees. Maar binnen en in de binnentuin is het prachtig ingericht. Aan alle details is gedacht. Wij aten lekker kalfsvlees en kabeljauw. Onwijs lekker! Erg mals allebei. Aanrader voor als je in de buurt bent!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Solar Bragancano bekeken, bekeken ook

Braganca, Braganca District

In Solar Bragancano geweest? Deel je ervaringen!