hannes1960
Loon op Zand, Nederland

prima locatie met genoeg eet tentjes in de buurt.

Beoordeling van Golden Residence
4,0 van 5 bollen21 sep 2023 beoordeeld
Mooi Hotel met vriendelijk personeel. het ontbijt was er prima er stond voor iedereen genoeg en werd goed aangevuld kamers waren netjes en werden goed schoongemaakt. elke kamer was voorzien van een airco. en een mooi balkon met uitzicht op zee.
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: Als je van een buffet houd als diner dan moet je gebruik maken van hun aanbieding.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 sep 2023
Dear Guest,

It was with great pleasure that we have acknowledged your comment about your stay at the Golden Residence Hotel and we thank you for having shared it with readers.

Looking forward to welcome you back, we remain with our kindest regards.

• Official Hotel
  • Booking.com
2.8 km van Golden Residence
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 25 april 2023 via mobiele applicatie

Aanrader wanneer je in Funchal wilt verblijven.
Wij verbleven in hotelkamer C 101, ( zwembad /restaurantzijde)
mooi uitzicht over de Oceaan, klif. Late namiddag zon op het balkon met zitje.
Kamers zijn ruim, veel kastruimte, ruime badkamer, inloopdouche, groot bed met goed matras. Kamer werd goed schoongemaakt door een
vriendelijke dame.
Ontbijt met goed buffet, evenals het dinner, vlees, vis en vegetarische keuze. Heerlijke desserts.
Keuze om binnen of buiten te zitten.
Bediening erg vriendelijk. Rustige ligging, tijdens ons verblijf in april ( gelukkig ) geen muziek of animatie.
Genoeg ligbedjes bij zwembad en zonneweide. ( badhanddoeken zijn beschikbaar bij de receptie )
Bus no 2 praktisch voor de ingang van blok C, wanneer je de straat oversteekt kom je in blok B waar ook de receptie is, dit gedeelte kun je doorlopen en kom je in gedeelte A terecht, lift naar de 5 e etage ( veel hoogteverschillen ) hier is de hoofdweg en bushalte no 1. ( klinkt ingewikkeld raadpleeg Google
Maps dan kun je de verschillende gedeeltes v h hotel zien, touroperators laten veelal gedeelte C zien)
Schuin aan de overkant een groot en modern winkelcentrum met o a een supermarkt.
Bij vroeg vertrek kun je dat aan de receptie een dag van te voren aangeven, er staat dan een ontbijttasje voor je klaar.

Datum van verblijf: april 2023
Golden Residence Hotel Madeira, Owner van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2023

Dear Guest,

Primarily we would like to thank you for having chosen Golden Residence Hotel for your stay, we very much appreciate your comments and are glad to know that you have enjoyed your stay.

On behalf of the Golden Residence Hotel team, I hope we have the pleasure of welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 24 oktober 2022 via mobiele applicatie

Ronduit een heel goed aparthotel ietwat verscholen in een zijstraat wat verder van het echte centrum.
Voordeel is natuurlijk een vrij rustige ligging ( al zijn er op dit moment bouw werkzaamheden in de omgeving) ; het centrum zelf is makkelijk bereikbaar met de bus , halte voor de deur.
Personeel zeer beleefd en vriendelijk, hotel zelf van alle gemakken voorzien zoals meerdere zwembaden, wellness en een goed restaurant.
In de ochtend staat er een opvallend uitgebreid en goed ontbijt voor je klaar - mooi begin vd dag.
Wij hebben er een heel goed verblijf gehad en komen er graag terug.

Kamertip: Wanneer je een auto huurt, boek er een parkeerplaats bij in de garage vh hotel - in de omgeving is maar heel beperkt plaats.
Datum van verblijf: oktober 2022
Golden Residence Hotel Madeira, Owner van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2022

Dear Guest,

Please be sure that our main goal is to let our guests know how special they are to us, and I’m happy that we had the opportunity to leave positive and memorable experiences throughout your stay.

We hope to have the pleasure of welcoming you back in a near future.

Beoordeeld op 4 mei 2022

Zeer goed hotel, overal alles schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt. En correct en betaalbaar avondeten in buffetvorm. Niet spetterend, maar meer dan correct. Voldoende ruimte om ergens te gaan zitten en ook voldoende ruimte en bedden rond zwembad of seaside-weide met mooi uitzicht. Geen strand of zo, maar gewoon hoog op de rots. Madeira is nou eenmaal geen strandvakantieoord, maar meer een wandel-, doe-, eet- en drinkvakantie-eiland.

Datum van verblijf: april 2022
Arcilia Martin, General Manager van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Dear Guest,
Thank you for having chosen the Golden Residence Hotel for your holidays as well as for having shared your experience with readers.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in a near future.

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Fijn en professioneel personeel zowel de mensen achter de receptie, de mensen in het restaurant als de schoonmakers. Altijd bedjes beschikbaar aan het zwembad. Alles netjes en schoon. De suite was ruim en alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Iedere dag wordt schoongemaakt, zelfs het afwasje in de keuken werd gedaan.
Het ontbijt is goed, je wordt iedere ochtend ontvangen en naar een tafeltje gebracht.

Toch een puntje: het matras was slecht. Hard, alsof je op een stretcher lag. Ik sliep er niet goed op. Ik hoop dat het hotel deze matrassen snel vervangt.

Verder echt een tophotel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Arcilia Martin, General Manager van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Dear Guest,
Thank you for your comments which are most valued to us, based on them we will always keep our efforts to improve.
We sincerely hope that you consider the Golden Residence Hotel for your next holidays.

Beoordeeld op 16 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel,wij waren de eerste gasten zins de corona sluiting .wij hadden een nette kamer in het C gebouw met prachtig uizicht op zwembad en baai,s avonds was de overkant mooi verlicht.in het restaurant werden de coronaregel goed na geleeft de eerste dagen kregen wij het eten na keuze aan tafel geserveerd en de kok maakte daar dan een heel mooi geheel van echt super mooi en goed.
En dan hebben nog Liania de manager van het serveren personeel, zij was altijd vrolijk, altijd een grapje je hoefde maar te vragen en ze hielp je,werkte zelf voor 2 (hoop haar salaris ook van 2)
Ik mis haar nu nog.

Maar goed dit hotel kan ik wel aanbevelen,als ze de prijzen van de drank iets omlaag deden ,zou het s avonds ook wat meer gasten blijven zitten en het nog gezelliger word.

Kamertip: Kamer in C gebouw aan zwembad kant en raak bevriend met Liliana
Datum van verblijf: juni 2021
Arcilia Martin, General Manager van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2021

Dear Guest,
I truly apologize for not being able to reply in the same language.
Thank you very much for your compliments towards our team of professionals, we are extremely proud to know that we had the opportunity to provide you with such positive experiences and memorable moments.
It is very important for us that you know that our guests opinions are most valued and based on them we can keep our efforts to improve.
Looking forward to welcome you back, we remain with our kindest regards.