Mathieu W
Utrecht Province, Nederland

Fijn hotel, schoon, vriendelijk en mooie en rustige ligging

Beoordeling van Golden Residence
5,0 van 5 bollen4 mei 2022 beoordeeld
Zeer goed hotel, overal alles schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt. En correct en betaalbaar avondeten in buffetvorm. Niet spetterend, maar meer dan correct. Voldoende ruimte om ergens te gaan zitten en ook voldoende ruimte en bedden rond zwembad of seaside-weide met mooi uitzicht. Geen strand of zo, maar gewoon hoog op de rots. Madeira is nou eenmaal geen strandvakantieoord, maar meer een wandel-, doe-, eet- en drinkvakantie-eiland.
Datum van verblijf: april 2022
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 mei 2022
Dear Guest,
Thank you for having chosen the Golden Residence Hotel for your holidays as well as for having shared your experience with readers.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in a near future.

• eDreams
  • Algotels
3.3 km van Golden Residence
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 15 augustus 2021

Fijn en professioneel personeel zowel de mensen achter de receptie, de mensen in het restaurant als de schoonmakers. Altijd bedjes beschikbaar aan het zwembad. Alles netjes en schoon. De suite was ruim en alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Iedere dag wordt schoongemaakt, zelfs het afwasje in de keuken werd gedaan.
Het ontbijt is goed, je wordt iedere ochtend ontvangen en naar een tafeltje gebracht.

Toch een puntje: het matras was slecht. Hard, alsof je op een stretcher lag. Ik sliep er niet goed op. Ik hoop dat het hotel deze matrassen snel vervangt.

Verder echt een tophotel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Arcilia Martin, General Manager van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Dear Guest,
Thank you for your comments which are most valued to us, based on them we will always keep our efforts to improve.
We sincerely hope that you consider the Golden Residence Hotel for your next holidays.

Beoordeeld op 16 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel,wij waren de eerste gasten zins de corona sluiting .wij hadden een nette kamer in het C gebouw met prachtig uizicht op zwembad en baai,s avonds was de overkant mooi verlicht.in het restaurant werden de coronaregel goed na geleeft de eerste dagen kregen wij het eten na keuze aan tafel geserveerd en de kok maakte daar dan een heel mooi geheel van echt super mooi en goed.
En dan hebben nog Liania de manager van het serveren personeel, zij was altijd vrolijk, altijd een grapje je hoefde maar te vragen en ze hielp je,werkte zelf voor 2 (hoop haar salaris ook van 2)
Ik mis haar nu nog.

Maar goed dit hotel kan ik wel aanbevelen,als ze de prijzen van de drank iets omlaag deden ,zou het s avonds ook wat meer gasten blijven zitten en het nog gezelliger word.

Kamertip: Kamer in C gebouw aan zwembad kant en raak bevriend met Liliana
Datum van verblijf: juni 2021
Arcilia Martin, General Manager van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2021

I truly apologize for not being able to reply in the same language.
Thank you very much for your compliments towards our team of professionals, we are extremely proud to know that we had the opportunity to provide you with such positive experiences and memorable moments.
It is very important for us that you know that our guests opinions are most valued and based on them we can keep our efforts to improve.
Looking forward to welcome you back, we remain with our kindest regards.

Beoordeeld op 10 september 2020 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, personeel top en vriendelijk en nie vergeten Oscar de huis poes. Ontbijt was goed en voldoende, maatregelen tegen corona waren heel goed.
Zwembad water goed en voldoende ligplaatsen. Veel lekkere restaurantjes in de buurt.

Datum van verblijf: september 2020
Arcilia Martin, General Manager van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

I truly apologize for not being able to reply in the same language.
Thank you for sharing your review with readers.
We were very happy to acknowledge your experiences about our services and facilities.
Looking forward to welcome you back to the lovely Madeira island, we remain with kind regards.

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Wij zijn eigenlijk kampeerders, dus verblijven niet zo vaak in een hotel.
Wij vonden het een heel goed hotel.
Super vriendelijk en hardwerkend personeel.
Heel schone kamers en een zeer uitgebreid ontbijt.
Heel goede wifi (met 2 pubers in ons gezin uitermate belangrijk).
Prima zwembad. Van de wellness en de massages geen gebruik gemaakt.
Van de buffetten ook niet: we gingen of in de buurt eten of we hebben zelf wat gemaakt in het kleine keukentje op de kamer.
Nu zullen wij volgend jaar een ander land bezoeken, maar dit hotel is zéker aan tr bevelen!

Datum van verblijf: augustus 2019
ArciliaMartin, General Manager van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Dear Guest
I truly apologize for not being able to reply in the same language.
It was with great pleasure that we have acknowledged your comment about your stay at the Golden Residence Hotel and we thank you for having shared it with readers.
Your compliments towards our hotel as well as towards our team and hotel standards of service were very much appreciated by all of us. It is always a great pleasure for us to have the opportunity to provide positive and memorable experiences to our guests while staying with us.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in a near future.

Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Een mooi Hotel.
Lekker zwembad, grote kamers met zelfs een keukentje erin.
Zijzeezicht prachtig. Zitten in gebouw A goed te doen met lift en tussengang naar ander gebouw.
Ontbijt ook prima, volop keus.

Datum van verblijf: mei 2019
ArciliaMartin, General Manager van Golden Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

I truly apologize for not being able to reply in the same language.
Thank you very much for your comments regarding your stay at the Golden Residence Hotel.
We are very happy to know that we had the opportunity to leave you such positive experience during your stay at Golden Residence Hotel.
Looking forward to welcome you back to the Golden Residence Hotel in a not too distant future, we remain with our kindest regards.
Arcília Martin | Residence Manager