chris ockeloen
Dordrecht, Nederland

Mooie start van ons verblijf op Madeira

Beoordeling van Ocean Gardens
4,0 van 5 bollen9 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Nette schone kamer met schitterend ocean view. Fraaie badkamer met regen douche. Vriendelijk personeel. Eten viel tegen. Vrij duur en niet vers. Met de auto of bus ben je zo in de stad met uitgebreide eetgelegenheden. Ook de luchthaven is dicht bij.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Ocean Gardens, Vendas van Ocean Gardens, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 jul 2022
Dear Guest,

We do thank you for your feedback regarding your stay at Ocean Gardens: our lovely rooms and fantastic staff!

Regarding our food at the Restaurant we confirm that everything is fresh and therefore we do hope to welcome you in the near future in order to give us an opportunity to accomplished with your expectations.

Look forward for your next stay with us!

Kind Regards,

• travelup.com
7.2 km van Ocean Gardens
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 12 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het was een fijn verblijf in ocean Gardena. Een goed ontbijt. Het restaurant was goed maar de frites zijn slap en niet doorbakken. De limpets zijn taai en hadden zand. De filet steak was goed.
Tip de bus vertrekt voor het hotel en brengt voor 1.95 in funchal.

Kamertip: Neem de bus naar funchal
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 24 februari 2020

We zijn net terug van een weekje Madeira, we verbleven in Ocean Gardens Hotel, onderdeel van de zeer voordelige last minute aanbieding die we boekten. We verwachtten niet veel maar werden helemaal verrast door het excellente hotel. We hadden een superior bay view kamer geboekt, die in het nieuwe deel van het hotel ligt. De kamer was super, met een ruim terras met een onbetaalbaar uitzicht op de zee, de haven en Funchal zelf. Ook de bedden waren van een zeer goede kwaliteit. Badkamer was helemaal top, ruim, licht en perfect werkend. Het ontbijt was ongeïnspireerd maar voldeed.
Er is ruimschoots parking voorzien en er is zelfs een gratis shuttle tweemaal daags naar het centrum van Funchal. Wij hadden een huurauto (altijd via Sunny Cars) en die heb je echt nodig om in het prachtige Madeira rond te rijden.
Wij zijn heel erg tevreden van het hotel, zeker ook omdat het niet in de hotelbuurt van Funchal ligt en dat maakt het rustiger.
We aten één keer in het hotelrestaurant Montanha en dat was zeer ok, ook al was het het duurste wat we in die week aten (viel nog mee, €75 voor twee voorgerechten, twee hoofdgerechten, fles wijn, fles water, koffie en likeurtje na).

Kamertip: alhoewel het hotel aan een redelijk drukke weg ligt, is er weinig geluidsoverlast. de kamers zijn goed geïsoleerd.
Datum van verblijf: februari 2020
Ocean Gardens, Director General van Ocean Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Dear Guest,
Thank you so much for writing such a kind review regarding the Ocean Gardens Hotel.
We have taken note of all the issues mentioned so that improvements can be made.
We look forward to hosting you again soon at our hotel.
Warmest regards,
Nahir Abraín

Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Geweldig hotel , het eten iets minder maar de kamer
Het zwembad tip toppendel busje naar het dorp !
Jammer dat er geen super mark is in de buurt !
Het ontbijt wel weer oké funchal is heel mooi
Gezellig je kan alle kanten op veel excursies
Die best wel duur zijn 50 pp

Datum van verblijf: september 2019
oceangardenshotel, Director de Relaciones Públicas van Ocean Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2019

Dear Alex,
We have taken note of all the issues mentioned so that improvements can be made in the short-term.
We look forward to hosting you again soon at our hotel.
Warmest regards,
Nahir Abraín

Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Je moet klein stukje naar boven rijden vanuit Funchal om hier te komen.
Prachtig uitzicht op de Funchal, vlak aan de hoofdstraat, met bushalte vlakbij, of makkelijker met de auto.
Veel parkeerplaatsen beschikbaar en keurige nette kamers.
Houten vloer kraakt wat, maar verder keurig klassiek ingericht.
Ontbijt is ok, met vers fruit, vers brood en ander eten, maar koffie is helaas dramatisch slecht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Mooi hotel gelegen even buiten Funchal, maar met de bus naar het centrum voor de deur. Mooi zwembad op het dak met prachtig uitzicht over de zee en Funchal. In het restaurant aan het raam heb je vooral s'avonds een feeëriek uitzicht over Funchal.

Kamertip: vraag een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: mei 2018
Ocean G, Diretor de vendas van Ocean Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Thank you for your coment.