“Leuke zaak met veel lekkers”
Beoordeling van Pastelaria Boutique Lido

Pastelaria Boutique Lido
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Bakkerijen in Funchal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
30 september 2020 beoordeeld

Lekkere bakkerij dicht bij ons hotel.
Dagelijks verse broodjes en heel veel lekker gebak.
Zeker de moeite om eens langs te gaan.
Wel klein binnen om er iets te drinken. Voor take-away ideaal en super lekker

Datum van bezoek: september 2020

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel keuze uit taartjes die er allemaal heerlijk uit zien. We kregen uitgebreide toelichting wat alles was en de taartjes die we hadden uitgekozen smaakten heerlijk. Koffie en thee ook prima, je zit er gezellig. Terrasje was vol toen wij er waren maar ook binnen zit je prima. Prijs voor koffie/thee en een groot stuk taart ongeveer 6,50, vonden wij goed te doen. Prima adres!

Datum van bezoek: maart 2020
13 december 2019 beoordeeld

Tot twee keer toe heerlijk gebak gegeten en een lekkere koffie gehad. Je zit er leuk en er staat ook buiten een gezellig muziekje aan. Super vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens reisleiding verschrikkelijk goede bakker. De eerste keer veel te duur voor wat je krijgt. (Croissant met chocolade en pasteis de nata, €3,95) Niet bijzonder. Misschien slechte dag. Tweede keer oud gebak! Heel jammer.

Datum van bezoek: september 2018
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmorgen hier lekker genoten van een ontbijtje. Binnen heb je genoeg keuze uit verschillende lekkernijen.
Wij hadden plaatsgenomen aan de tafeltjes aan de overkant van de straat waar ze je bestelling bij je brengen.
Het is zeker de moeite waard om hier eens langs te gaan! :)

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Pastelaria Boutique Lido bekeken, bekeken ook

In Pastelaria Boutique Lido geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.