mickygommers
San Miguel de Abona, Spanje

????

4,0 van 5 bollen24 apr 2024 beoordeeld
Een kleerkast in de kamer zou gemakkelijk zijn.
Een klein wasrekje op het terras is toch nodig om zwemkleding te laten drogen
Datum van verblijf: april 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 26 apr 2024
Beste Guest,

We danken u voor uw fijne feedback.

We betreuren het dat de aanwezigheid van een kleerkast en een wasrekje op het terras niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel verblijf te bieden en uw suggesties zijn waardevol voor ons.

We zijn verheugd dat u de mogelijkheid had om te genieten van de unieke ervaring die onze diverse bars bieden, evenals de prachtige locatie van ons hotel dicht bij het stadscentrum en de stranden.

Wij waarderen uw feedback en hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn.

0.1 km van Allegro Madeira - Adults Only
  • travelup.com
1.7 km van Allegro Madeira - Adults Only
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 17 december 2023

Netjes en schoon hotel, klantvriendelijk en meedenkend personeel. Ontbijtbuffet en avondeten waren prima! Mn compliment voor Marco!
Absoluut een aanrader.
Naar het centrum is het ruim een half uur wandelen. Het hotel is een prima uitvalsbasis om met huurauto de omgeving te verkennen.
Soms wat last van het verkeer.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel- cmanager, Owner van Allegro Madeira - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2023

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to review our hotel.

Your opinion is very important to us and we are delighted to know that you enjoyed your stay.

We strongly appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.

We are sorry that our location did not fully meet your expectations, our hotel is located in the Lido area, well communicated with the city centre by public bus.

Once again we thank you for choosing us for your holiday in Funchal.

It has been a pleasure for us to welcome you and we look forward to serving you again in the future.

Kind regards,

Beoordeeld op 29 september 2023

LIGGING :
Het hotel ligt in de hoofdstad Funchal, 30 minuten met de auto van het vliegveld. Het hotel ligt 45 minuten wandelen van het oude centrum van Funchal, daar waar het mooi wandelen is en een half uurtje van het standbeeld van CR7 en zijn museum. Het hotel ligt in een buurt waar heel veel hotels gelegen zijn. Sommige veel nieuwer dan dit hotel. Met een taxi ben je er veel vlugger en ben je ongeveer 8€ kwijt.

HOTEL :
Het is een middenklas hotel, redelijk goed. Het hotel ligt niet op de 1ste lijn met de zee. Het is een hoge blok met alle faciliteiten, zoals zwembad, fitness, sauna, restaurant, bar en sky-bar.

KAMER :
Je kan best een kamer nemen, zo hoog mogelijk gelegen, als je nog wat wilt genieten van het uitzicht. De beste kamers met zeezicht liggen frontaal. De kamer bestond uit 2 delen, was smal, maar alles bijeen ruimte genoeg. Er was een open kleerkast met enkele schuiven, niet zo groot. Het bed was een 1.8 m breed 2-persoonsbed en er stond nog een zetel. In de andere ruimte stond nog een zetel en de minibar. De badkamer was redelijk klein met inloopdouche en één lavabo plus een toilet. Het kleine terrasje had 2 stoelen en tafeltje, nodigde niet echt uit om er lang op te vertoeven. Er is automatische airco in de kamer. Wifi is behoorlijk.

RESTAURANT :
Het restaurant is ook de plaats waar het ontbijt genomen wordt. Alles was in buffetvorm. Het ontbijt was redelijk, het diner was niet goed. Daarom hebben we maar één keer diner genomen in het hotel. Je kan beter genieten van de vele restaurants in Funchal zelf.

BAR :
De bar aan het restaurant is binnen en nodigt niet uit om er te gaan zitten. Is precies één of andere wachtruimte. De sky-bar op het dak is wel een aanrader. Daar is het heerlijk zitten en genieten van een zeer mooi uitzicht. Dit is echt de troef van het hotel.

ZWEMBAD :
Het zwembad is rond en redelijk klein met ligruimte daarrond. Je hebt er geen uitzicht. Wij gebruikten het enkel na een daguitstap om nog even uit te rusten.

KINDEREN :
Het is adults only.

SERVICE :
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar niet al te slim. Ze droegen ook afgesleten kledij. De kamer was schoon en werd dagelijks goed onderhouden door het poetspersoneel.

WIFI :
De WIFI was gratis en werkte behoorlijk, ook in de kamer. Streamen ging zonder veel problemen.

PARKING :
Er is een afgesloten parking voor het hotel en een garage parking. Dit koste 5€/dag. Wel aan te raden met een huurauto.

Kamertip: Zo hoog mogelijke kamer en vergeet sky bar niet te bezoeken. Avondeten kun je best ergens anders nemen
Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Owner van Allegro Madeira - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2023

Dear Mr. Smolders,

Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success.

We hope that you could enjoyed our convenient location to visit the wonders of a vacation in Funchal.

We are happy to read that you could enjoy our hotel facilities, and we thank you for the kind description of our hotel.

We are also grateful for your highlight on the efforts of our maids to keep our installations and accommodations spotless at all times in order to guarantee our high standards related to hygiene and cleanliness which is one of the most important aspects for us.

Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 24 februari 2022

Lang verhaal kort; dit hotel is een absolute aanrader, wij komen hier zeker nog een keer terug!
Lang verhaal lang: we verbleven een week in dit hotel, in een standaard zeezichtkamer.
Bij aankomst werden we snel en vrolijk ingecheckt, het hotel focust zich op logies en ontbijt, dit konden we vooral merken doordat we een kaart kregen met aanbevolen restaurants in de buurt van het hotel. Dat is nog eens meedenken!
Onze kamer bevond zich op de zesde verdieping (totaal 10 kamerverdiepingen) en we hadden een mooi uitzicht over de zee en het hoger gelegen Funchal. We hebben iedere ochtend genoten van de zonsopkomst, en bijna elke avond konden we de zonsondergang bekijken op het dakterras. Het dakterras biedt een panoramisch uitzicht over Funchal en is een absolute aanrader!
Het enige aandachtspunt (niet eens een minpunt) van de kamer is dat je geen afgesloten bergruimte hebt, ik heb hier zelf geen moeite mee maar ik kan me voorstellen dat mensen het fijner vinden om hun kleding en koffer ergens op te bergen. Het hotel en de kamers zijn goed schoon en van alle gemakken voorzien.
Het ontbijt is, zeker voor L&O-verblijf, verrassend goed. Er wordt regelmatig gewisseld met de aangeboden warme gerechten waardoor we bjina elke dag wel konden variëren. Het warme buffet werd regelmatig aangevuld en ververst.
Het hotel beschikt over een ruime, afgeschermde parkeerplaats, hiervoor betaal je €5 per dag. Voor gasten zonder huurauto is het fijn om te weten dat er om de hoek een bushalte staat. Zowel met de auto als het openbaar vervoer is het hotel perfect te bereiken, met de auto zit je binnen 10 minuten op de VR1.
Rondom het hotel bruist het van de gezellige restaurantjes, winkels en supermarkten. Ook is een stukje verderop een souvenirshop te vinden.

Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Propriétaire van Allegro Madeira - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2022

Beste Laura,
Hartelijk dank voor uw feedback.

We vinden het fantastisch dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons en dat de mooie inrichting van ons hotel u beviel!

We bieden verschillende kamertypes aan, volgende keer kunnen we rekening houden met uw opmerking mbt de kast.

Hartelijke groeten,

Guillermo Marañón, General Manager

Beoordeeld op 23 oktober 2021 via mobiele applicatie

Schoon en net hotel aan de kust. Ontbijt prima verzorgd en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden helaas de kleinste sea view kamer, wat niet erg was geweest als er wat meer opberg ruimte was voor kleding/schoenen etc. Er was bijna geen ruimte voor onze koffer.. laat staan als er 2 koffers zouden zijn.

Persoonlijk was ik ook niet zo fan van het bed. Had de eerste 3 nachten zo slecht geslapen, omdat het matras zo warm werd. Na 3 nachten heb ik de hoes van het top matras weggehaald en heb ik eindelijk lekker kunnen slapen.

Verder een prima ligging dichtbij verschillende restaurants, het zwembad van Lido en het centrum is op een half uurtje afstand lopen

Kamertip: Kamers zijn niet heel ruim dus als je 2 grote koffers hebt, wordt het wel erg krap
Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel- cmanager, Owner van Allegro Madeira - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2021

Beste gast,
Wat een leuke en positieve review!

We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van de netheid van ons hotel, de service van ons team, en van ons uitgebreide ontbijtbuffet! Top dat ook onze centrale ligging aan de kust naar wens was.

Jammer dat u uw kamer wat te klein vond. Graag geven we mee dat we ook grotere kamers met meer opbergruimte hebben. Geef bij een volgende boeking zeker uw voorkeuren door, dan houden we daar met plezier rekening mee. Jammer dat u ook niet helemaal tevreden was over onze bedden, maar we begrijpen dat iedereen andere voorkeuren heeft.

Vriendelijke groet en graag tot ziens voor een betere ervaring,

Guillermo Marañón, General Manager

Beoordeeld op 2 juli 2021

Heel goed hotel en zeer mooie en propere kamers met 2 terrassen (badkamer en slaapkamer). Wij hadden kamer met zeezicht. Iets meer opbergruimte was handig geweest en de kamers zijn niet ontzettend geluidswerend, maar na een lange dag aan uitstappen val je toch direct in slaap en merk je niet veel van het geluid op de gang. Muziek bij het ontbijt was een beetje deprimerend om de dag te starten.
Wel heel vriendelijk personeel. Locatie was ook uitstekend. 25 minuutjes stappen naar Funchal centrum (taxi €7,50) , maar in de buurt zelf waren vele restaurants en bars.

Kamertip: Boek zeker een kamer met zeezicht.
Datum van verblijf: juni 2021
Allegro Madeira Adults Only, General Manager van Allegro Madeira - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2021

Dear guest,

We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Allegro Madeira hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests.

Thank you for your very nice compliments for our team, they do work very hard every day to make sure our guests feel well attended to at all times and definitely are an asset to our hotel. We will certainly relay your praising comments to all of them and we are sure they will be pleased to know their efforts have been appreciated.

Also, we would like to thank you for pointing out the beauty and comfort of our newly refurbished accommodations designed to make our guests' stay as comfortable as possible with design furniture and the latest technology, being fully aware that an attractive accommodation plays a key role to our guests' overall holiday expérience, we are therefore very pleased to read that you were satisfied with yours.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Kind Regards,