Opslaan

vanaf US$ 17,40
vanaf US$ 24,40
vanaf US$ 48,80
Beoordeeld op 8 mei 2017

Verschillende stadstours komen langs Pico dos Barcelos. Je hebt een mooi uitzicht op de stad. Je kunt vlak bij het uitzichtpunt iets gebruiken.

Beoordeeld op 25 november 2016

prachtig en mooi eiland, zeer vriendelijke mensen.
Fantastische uitzichten veel vergezichten. Zonnig en regenachtige dagen meegemaakt, blijft toch mooi.

Beoordeeld op 27 september 2016

mooi kerkje en als je dan toch boven bent kan je er mooie wandeling van maken om terug naar beneden te komen of je neemt de kabellift

Beoordeeld op 24 september 2016

Erg druk toeristenpunt, was leuk om te doen, maar erg druk.
Wij waren met een bus en zeker niet alleen.

Beoordeeld op 31 januari 2016

Toen wij daar waren werden binnen 15 min. 4 touringcars gelost wat een toeristengolf veroorzaakt van +/- 200 man/vrouw, wij waren toen gelukkig al uitgekeken.