“mooi”

Vanaf
Santana Full Adventure East Tour in Open Roof 4x4
Geclassificeerd als nr. 11 van 113 dingen om te doen in Funchal
27 september 2016 beoordeeld

mooi kerkje en als je dan toch boven bent kan je er mooie wandeling van maken om terug naar beneden te komen of je neemt de kabellift

24 september 2016 beoordeeld

Erg druk toeristenpunt, was leuk om te doen, maar erg druk.
Wij waren met een bus en zeker niet alleen.

31 januari 2016 beoordeeld

Toen wij daar waren werden binnen 15 min. 4 touringcars gelost wat een toeristengolf veroorzaakt van +/- 200 man/vrouw, wij waren toen gelukkig al uitgekeken.

15 januari 2016 beoordeeld

Leuk punt om even te stoppen en uit te kijken over Funchal. Mooie bloemen en verzorgd platform. Stel er niet te veel van voor na een kwartiertje heb je het wel gezien daarboven. Eigenlijk een ideale stop voor diegenen die doorrijden naar Curral das Freiras (Nonnendal). Wil je een souvenirtje kopen kan dat in de vele stalletjes onder het uitzichtpunt. Onderhandel wel over de prijs, want de prijzen zijn aan de hoge kant hier.

Bekijk meer beoordelingen
22 augustus 2015 beoordeeld

Een van de vele prachtige uitzichtpunten op Madeira. Gratis parking. De sightseeing-tourbussen (rode en gele) stoppen hier ook.

Reizigers die Miradouro Pico Dos Barcelos bekeken, bekeken ook

In Miradouro Pico Dos Barcelos geweest? Deel je ervaringen!