Opslaan

vanaf US$ 107,87
vanaf US$ 107,87
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Oost 4x4 Tour

Ja wat was dit een mooi tourtje. Jeff weet veel van dit prachtige eiland en brengt je op de mooiste plekjes. Wat was dit genieten.

Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

We werden ‘s ochtends opgehaald en waren de enige die meededen. Onze begeleider Hugo nam ons daarom mee naar een plek waar we een koffietje konden drinken vooraleer we de dag begonnen. Eens aangekomen op de berg gingen we naar een uitkijkpunt. Het was bijzonder mooi, prachtige natuur. Het was een geweldig uitzicht. Hugo nam super mooie foto’s van ons! Hij deelde die nadien met ons via de smartphone. Hugo was een enthousiaste, sympathieke en geïnteresseerde gids met hele fijne weetjes over Madeira.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 30 juli 2018

Hit the road heeft ons twee geweldige dagen bezorgd. Wat een aanrader !

We hebben op aanraden van mijn vader twee jeepsafari's geboekt bij Hit the Road. Dankzij de deskundige gids en chauffeur Jazz hebben wij heel veel prachtige dingen gezien in Madeira.

De boeking voor aanvang van onze vakantie verliep zeer vlot. De baas antwoordde heel snel via e-mail. Alles werd ook grondig uitgelegd.

Onze gids Jazz was mooi op tijd voor de pick-up aan ons hotel. Het is aangenaam dat er maar maximum 6 mensen in totaal in de jeep zitten. Wij waren maar met vier en dat was geweldig. Onze gids was zeer enthousiast en hij straalt geluk uit. Hij is zo blij dat hij van zijn hobby zijn beroep heeft kunnen maken. Hij liet ons de mooiste plekjes zien van het prachtige eiland. Ook gaf hij regelmatig uitleg waardoor we veel te weten zijn gekomen over Madeira. Ook hield hij rekening met onze wensen. Wanneer we toevallig een mooi plekje zagen onderweg tijdens het rijden dan stopte hij even om een foto te kunnen maken.

Alles verliep zeer rustig. Bij de stopplaatsen was er ruim te tijd om te genieten van al dat moois en om foto's te maken. Bovendien zijn de restaurants waar je 's middags gaat eten SUPER ! Wat een prachtige locaties en schitterend voedsel. Je kan kiezen uit een menu van 13 euro of 20 euro. Je krijgt dan een voor-hoofd -en nagerecht voor zo een klein prijsje. Het eten was enorm lekker en kwalitatief hoogstaand. Een topper !

Kortom: Hit the Road bezorgt je een geweldige ervaring en dankzij deze twee tours hebben wij veel kunnen ontdekken van het eiland. Ook aan Jazz een grote dankjewel voor jouw schitterende rijkunsten en enthousiasme. De prijs van deze jeeptour ligt veel lager dan de jeepsafari's die de touroperators aanbieden. Je ziet dezelfde bezienswaardigheden en Hit the Road is gespecialiseerd om het grote massatourisme te omzeilen. Ze rijden vaak via andere lokale wegen en ze doen de tour andersom dan vele andere jeepsafaribedrijven. Daardoor ontwijk je veel andere toeristen. Zij gaan ook 's morgens naar de hoogste plekjes (zoals Pico Areiro) waardoor het veel minder bewolkt is dan in de namiddag. Vele andere jeeptours doen dat pas als laatste waardoor de kans op bewolking serieus toenoemt.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

We hadden deze 4x4 privé geboekt voornamelijk om off-road wegen te kunnen ervaren op Madeira. We hebben dit ook aan onze gids vermeld, vermits we reeds enkele dagen een auto hadden gehuurd en al veel van het eiland gezien hadden. Dit was echter niet hoe zij normaal hun tour inplannen. Ze voorzien wel off-road, maar beperkt. Onze gids heeft speciaal voor ons wel nog extra off-road wegen aangedaan. Daarnaast heeft hij ons enkele zaken laten zien die we zelf nog niet gedaan hadden en een aantal mooie uitzichtpunten laten zien. Plaats waar we geluncht hadden was zeer mooi met prachtig uitzicht en lekker eten. Ook hier heeft onze gids een aanpassing gedaan zodat we een lichte lunch konden genieten ipv de 3-gangenlunch die ze normaal voorzien.
Onze gids Jazz was echt top, vertelde heel veel over het eiland en paste zich perfect aan aan onze wensen.
Heel leuke dag gehad, een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018

Op stap geweest met Jeff, leuke gids met veel humor, om de oostkant van Madeira te bezichtigen. Veel gezien zoals de touristische highlights maar ook de verborgen schatten en in Santana een echt oud huisje bezocht in plaats van de touristische trekpleister.

Hou je van excursies in kleine groep of persoonlijke gids is dit een echte aanrader. De persoonlijke aanpak spreekt ons erg aan en we hebben de volgende tour direct besproken.

Datum van activiteit: mei 2018