DaisykeL
Tessenderlo, België

Perfect, van de eerste tot de laatste dag

Beoordeling van Quinta Jardins do Lago
5,0 van 5 bollen5 mei 2024 beoordeeld
We hadden een superior kamer op de 2e verdieping. Zeer ruime kamer, met een balkon met uitzicht op de tuin en Funchal. In het begin is het personeel zeer gereserveerd, maar eenmaal ze je wat beter kennen is de sfeer perfect! De botanische tuin aan het hotel heeft zoveel rustige hoekjes om een boek te lezen of gewoon te genieten van het goede weer. Het eten in het restaurant is heel lekker en tot in de puntjes verzorgd. Ontbijten kan je zowel binnen, of buiten, of onder de patio. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en de warme gerechten kan je 's morgen a la carte bestellen zodat het super vers is. Love it! De gratis shuttle dienst van het hotel is ideaal om een uitstapje te maken naar funchal. De mensen aan de receptie regelen met alle plezier een taxi voor je als je verder weg wil. Een hotel waar rust en stilte geappreciëerd worden, ideaal om even aan het drukke leven te ontsnappen. Colombo, de 70-jarige landschildpad, verwelkomt je in de prachtige tuin, maar wees gerust, ze zit achter een hekje. Je kan een auto huren, maar er zijn ook bureau's die je het ganse eiland laten zien als je wil. Madeira is top en Quinta jardins do Lago is nog topper!!
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.1 km van Quinta Jardins do Lago
  • travelup.com
3.3 km van Quinta Jardins do Lago
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 4 november 2023

Deze plek is een paradijsje! De tuinen zijn prachtig en met zorg onderhouden. Je kunt hier heerlijk tot rust komen. Personeel was zeer vriendelijk en de service was geweldig. Het ontbijt was zeer uitgebreid.
Het diner in het Hotel was heerlijk.

Kamertip: wij raden dit hotel aan.
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 26 juni 2023

Wij hebben het geluk gehad te mogen verblijven in het mooiste hotel van Madeira. Namelijk Quinta Jardins do Lago. Alles was van hoog niveau; vooral de adembenemende mooie tuinen , zeer vriendelijke service, prachtige villa , culinaire verwennerij , shuttle service… Ik kan niets bedenken wat er niet aanwezig was . Een echte aanrader voor iedereen die Madeira wil bezoeken! Bedankt nog aan het hele team van Quinta Jardins do Lago voor al dit moois !!
Groetjes de familie Hendriks
( Legerstock Hendriks te As)

Kamertip: Het zwembad was lekker warm en ligt in de zon . Het is een compact complex wat het net zo familiaal maakt !!
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 15 mei 2023 via mobiele applicatie

Net terug van 8 dagen Madeira in dit heerlijke hotel. Wat een verwennerij om in de watten te worden gelegd. Wij hadden half pension geboekt en dat hield in: een 5 gangen diner. Het menu van die dag staat s morgens al bij de receptie vermeld. Mocht je iets niet lusten dan geven ze aan wat de mogelijkheden dan zijn. Wij hebben gesmuld van alle met zorg bereide lekkernijen.

Het personeel was ontzettend hartelijk en wat ons betreft mag het ook wat losser.

De (gratis) shuttle bus op vaste tijden van de dag was erg welkom en een zeer gewaardeerde service.

Wij kunnen dit hotel van harte aanbevelen!

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 8 oktober 2022 via mobiele applicatie

Wat een gastvrijheid, service en kwaliteit levert dit hotel. Als je een heerlijk luxe, fijne & mooie vakantie wilt twijfel niet en ga naar Quinta Jardins do Lago. De kamers, tuin & zwembad stralen rust en luxe uit. Mijn enige punt van verbetering is goede cappucino &
Latte machiato. Na dit te hebben aangegeven werd direct actie hierop genomen. Een mooi schuimkraag op de koffie is een heerlijk begin van de dag.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 15 september 2022 via mobiele applicatie

Het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Het hotel is voortreffelijk in alle opzichten. Het begon al bij aankomst toen we nog konden aanschuiven bij het ontbijt en het eindigde bij het hartelijke afscheid bij het uitchecken. Elke euro waard.

Kamertip: Boek een historische junior suite met zicht op de tuin.
Datum van verblijf: september 2022