19 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 365
PricelineUS$ 311
Hotels.comUS$ 365
Vio.comUS$ 311
TravelocityUS$ 365
ZenHotels.comUS$ 366
Beoordeeld op 15 september 2022 via mobiele applicatie

Het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Het hotel is voortreffelijk in alle opzichten. Het begon al bij aankomst toen we nog konden aanschuiven bij het ontbijt en het eindigde bij het hartelijke afscheid bij het uitchecken. Elke euro waard.

Kamertip: Boek een historische junior suite met zicht op de tuin.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 18 augustus 2022

Beleef reizen op top niveau met gevestigde klasse.
De Quinta is gelegen op een prachtig en uitgestrekt domein, omgeven door een prachtige botanische tuin. Klassiek ingerichte kamers, maar die beschikken over alle comfort. Slaapcomfort is uitstekend en properheid en hygiëne worden hier strikt toegepast. Er is een werkelijk uitmuntende zwembadzone in de tuin, waar het heerlijk verblijven is. Catering staat op een zeer hoog niveau, maar toch verrassend betaalbaar. Bediening is uiterst behulpzaam en vriendelijk en personeel is zeer professioneel. Een echte aanrader op dit prachtige eiland !

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Het hotel is in de stijl van een oud landhuis. Rond de 40 kamers, dus niet zo kolossaal. Hele mooie grote kamer met geweldig uitzicht over de tuin. Het eten is heel erg goed, zowel diner als ontbijt. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn al in heel wat hotels geweest, maar nog nooit zo meegemaakt. Oprecht vriendelijk, niet commercieel vriendelijk.

Kamertip: Wij hadden een kamer in het grote landhuis. Erg grote, mooie kamer en badkamer.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Gelegen in een prachtige tuin. Supervriendelijk personeel. Fantastisch ontbijt. Nette kamers. Aangeraden voor wie rust zoekt. Mooi zwembad. We vonden het een uitstekend hotel en gaan heel zeker terugkeren!

Kamertip: Uitzicht op de fantastische tuin
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 november 2018

Mooi, karaktervol hotel gelegen in een prachtige tuin met zwembad.
Ruime kamers, zalige matrassen (en breed). Zeer rustig. Balkon met geweldig uitzicht op de tuin en in de verte een deel van Funchal.
Lekkere keuken, zeer uitgebreid ontbijt, stijlvolle bediening.
Zeer vriendelijk, behulpzaam en efficiënt personeel.
Goede locatie als je een huurauto hebt. Er is een hotelshuttle die een paar keer per dag het traject naar het centrum doet maar er zijn natuurlijk ook taxi's (niet duur, wij betaalden 7 EUR voor het traject centrum-hotel).
Fantastisch!

Kamertip: Wij hadden een kamer op de 3de verdieping (superior garden view), maar volgens mij zijn alle kamers goed gelegen.
Datum van verblijf: oktober 2018