Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
Beoordeeld op 4 november 2018

Mooi, karaktervol hotel gelegen in een prachtige tuin met zwembad.
Ruime kamers, zalige matrassen (en breed). Zeer rustig. Balkon met geweldig uitzicht op de tuin en in de verte een deel van Funchal.
Lekkere keuken, zeer uitgebreid ontbijt, stijlvolle bediening.
Zeer vriendelijk, behulpzaam en efficiënt personeel.
Goede locatie als je een huurauto hebt. Er is een hotelshuttle die een paar keer per dag het traject naar het centrum doet maar er zijn natuurlijk ook taxi's (niet duur, wij betaalden 7 EUR voor het traject centrum-hotel).
Fantastisch!

Kamertip: Wij hadden een kamer op de 3de verdieping (superior garden view), maar volgens mij zijn alle kamers goed gelegen.
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Toplocatie ontvangen door een topteam. Zeer vriendelijke ontvangst, contacten met personeel op eender welk niveau.
Fijne keuken, soms verassende combinaties, goede wijnkaart met grote keuze uit Portugese wijnen. Prachtige omgeving: verzorgde prachtige tuin waar het goed toeven is.
Om op je buckettlist te zetten!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Een zalig verblijf. Ruime kamer met terras uitziend op exotische tuin, zee en Funchal stad. Attent en supervriendelijk personeel. Mooi groot zwembad. Uitgebreid en lekker ontbijt. Uitstekende keuken met vijfgangen keuzemenu. Mooie wijnkaart met enkele uitstekende wijnen uit Madeira. Heel gezellige bar met top barman en twee live avondoptredens per week. Gratis shuttle naar centrum van stad (slechts 20 minuten te voet naar beneden). Heel rustig gelegen. Ideaal als uitvalsbasis maar ook ideaal om een dagje te niksen. Kortom: een aanrader!

Kamertip: Kamers met zicht op tuin, zee en Funchal stad zijn een aanrader
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 25 september 2015

Een van ons meest aangename verblijf in Madeira van 29 /08-4/09/2015
Ongelooflijke vriendelijke staff en lekker eten in de restaurant in een relaxe , toch britisch sfeer .
Komen terug in mei 2016 voor prachtige wandelingen op deze bloemeneiland waar mensen zeer vriendelijk zijn en NIET opdringerig .....

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 25 augustus 2015

Dit hotel geboekt om lekker in rust te kunnen verblijven en genieten. Dat kan hier uitstekend, kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De tuin is mooi en heeft uitzicht over een groot deel van Funchal (beperkt zeezicht).
Het zwembad is heerlijk en relaxt.
Ontbijt was prima, goede keuze, maar kan beter voor 5 sterren. Koffie is niet bijzonder.

Besef wel dat je voor het centrum (stijl) naar beneden moet. De hotel service (beperkt aantal keren) of een taxi is een betere optie dan lopen.

Heerlijk verblijf en afsluiter van onze vakantie.

Datum van verblijf: augustus 2015