“In één woord: zalig !”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Quinta Jardins do Lago
Beoordeeld als nr. 1 van 88 hotels in Funchal
23 augustus 2016 beoordeeld

Een zalig verblijf. Ruime kamer met terras uitziend op exotische tuin, zee en Funchal stad. Attent en supervriendelijk personeel. Mooi groot zwembad. Uitgebreid en lekker ontbijt. Uitstekende keuken met vijfgangen keuzemenu. Mooie wijnkaart met enkele uitstekende wijnen uit Madeira. Heel gezellige bar met top barman en twee live avondoptredens per week. Gratis shuttle naar centrum van stad (slechts 20 minuten te voet naar beneden). Heel rustig gelegen. Ideaal als uitvalsbasis maar ook ideaal om een dagje te niksen. Kortom: een aanrader!

Kamertip: Kamers met zicht op tuin, zee en Funchal stad zijn een aanrader
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner

25 september 2015 beoordeeld

Een van ons meest aangename verblijf in Madeira van 29 /08-4/09/2015
Ongelooflijke vriendelijke staff en lekker eten in de restaurant in een relaxe , toch britisch sfeer .
Komen terug in mei 2016 voor prachtige wandelingen op deze bloemeneiland waar mensen zeer vriendelijk zijn en NIET opdringerig .....

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
25 augustus 2015 beoordeeld

Dit hotel geboekt om lekker in rust te kunnen verblijven en genieten. Dat kan hier uitstekend, kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De tuin is mooi en heeft uitzicht over een groot deel van Funchal (beperkt zeezicht).
Het zwembad is heerlijk en relaxt.
Ontbijt was prima, goede keuze, maar kan beter voor 5 sterren. Koffie is niet bijzonder.

Besef wel dat je voor het centrum (stijl) naar beneden moet. De hotel service (beperkt aantal keren) of een taxi is een betere optie dan lopen.

Heerlijk verblijf en afsluiter van onze vakantie.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
11 augustus 2015 beoordeeld

Wij verbleven er 14 dagen . Deze quinta is een ideale verblijfplaats om zowel de rust op te zoeken in de tuin met een prachtig zwembad , alsook als uitvalsbasis voor de vele uitstappen die het eiland te bieden heeft. Het personeel is er supervriendelijk , niets is hen teveel ! Het ontbijt was lekker en gevarieerd , ook het eten aan het zwembad was verzorgd en lekker . 's avonds aten we 2 maal in het restaurant : de keuken is er heel lekker . Het is echt dineren ! Naar hygiëne toe : alles is kraaknet , onze kamer + terras werd iedere dag heel netjes gehouden , met iedere avond een lekkere praline op ons kussen. Quinta Jardins de lago is echt een aanrader en wij komen er zeker terug bij een volgend bezoek aan dit eiland.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
16 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoge verwachtingen tgv de goede beoordelingen Tripadvisor
De tuin (waar je doorheen kan lopen ( niet zitten/liggen)) is prachtig. Zwembad prettig Soort kleine oase midden in stad Funchal
Voor vervoer naar Funchal namen we Shuttlebusje. Prettige chauffeur
(Maar niet s avonds Dan taxi of eigen auto en parkeergarage , bv onder winkelcentrum La Dolce Vita goed te doen!)
Bedaarde Engelsen vooral de gasten nu ( maart)
Kamer: alles is er, ruim, mooi uitzicht tuin. Klassiek Redelijk bed Niet top.
2x in restaurant gegeten
Half board = menu 30 € voor 3 of 50 € voor 5 gangen. Eerste keer niet gereserveerd " dus" zei de ober streng: in t kleine zaaltje gezet.
Tweede avond wel gereserveerd maar ! in n fel verlichte aanbouw/ serre neergezet Sfeerloos!
Waarom wordt gasten geen keuze tafel aangeboden? Er was plek genoeg.
Eten wisselende kwaliteit
Tonijn op spies was bijv te droog
Wijn per fles werd gedecanteerd dat is goed.
Maar relatief te duur eten terwijl het toch geen feestje was (Dat willen we juist graag in vakantie) We hadden er katterig gevoel van.
Obers correct, doen wel hun best maar ons inziens onvoldoende personeel ingezet waardoor zij teveel haast hebben en te weinig attent kunnen zijn
Personeel op rustiger momenten wel heel prettig en professioneel maar ook ouderwets dienstbaar / afstandelijk. Van ons mag t persoonlijker

Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
18 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel Quinta Jardins do Lago kenmerkt zich door een meer dan persoonlijke en vriendelijke benadering van hun gasten. Supervriendelijk personeel, grote en nettte kamers met goede bedden, verzorgd ontbijt, avondmaal en lekkere snacks in de poolbar. Wij genoten er een heerlijke rustige vakantie.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
5 augustus 2014 beoordeeld

Verblijven in een quinta boven Funchal, maar toch niet zo hoog dat je in de wolken terecht komt. Een half uurtje te voet van het centrum. Er is ook een busje dat je heen- en weer brengt.
Mooi verwarmd zwembad, prachtige tuin en zeer verzorgde kamers. Steeds vriendelijk onthaal. Het restaurant slaagt erin om met eenvoudige lokale producten telkens te verrassen. Een prachtig kader.

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Funchal bekeken
op 2,1 km afstand
Porto Mare Hotel
nr. 7 van 88 in Funchal
2.198 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Quinta Jardins do Lago geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Quinta Jardins do Lago

Adres: Rua Dr. Joao Lemos Gomes 29 | São Pedro, Funchal, Madeira 9000-185, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Madeira Islands > Madeira > Funchal
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Funchal
Nr. 2 romantisch hotel in Funchal
Prijsklasse: € 189 - € 304 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Quinta Jardins do Lago 5*
Aantal kamers: 40
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Quinta Jardins do Lago met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Quinta Jardins Do Lago Hotel Funchal
Quinta Jardins Do Lago Funchal
Jardins Lago

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?