Beoordeeld op 25 september 2015

Een van ons meest aangename verblijf in Madeira van 29 /08-4/09/2015
Ongelooflijke vriendelijke staff en lekker eten in de restaurant in een relaxe , toch britisch sfeer .
Komen terug in mei 2016 voor prachtige wandelingen op deze bloemeneiland waar mensen zeer vriendelijk zijn en NIET opdringerig .....

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 25 augustus 2015

Dit hotel geboekt om lekker in rust te kunnen verblijven en genieten. Dat kan hier uitstekend, kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De tuin is mooi en heeft uitzicht over een groot deel van Funchal (beperkt zeezicht).
Het zwembad is heerlijk en relaxt.
Ontbijt was prima, goede keuze, maar kan beter voor 5 sterren. Koffie is niet bijzonder.

Besef wel dat je voor het centrum (stijl) naar beneden moet. De hotel service (beperkt aantal keren) of een taxi is een betere optie dan lopen.

Heerlijk verblijf en afsluiter van onze vakantie.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 11 augustus 2015

Wij verbleven er 14 dagen . Deze quinta is een ideale verblijfplaats om zowel de rust op te zoeken in de tuin met een prachtig zwembad , alsook als uitvalsbasis voor de vele uitstappen die het eiland te bieden heeft. Het personeel is er supervriendelijk , niets is hen teveel ! Het ontbijt was lekker en gevarieerd , ook het eten aan het zwembad was verzorgd en lekker . 's avonds aten we 2 maal in het restaurant : de keuken is er heel lekker . Het is echt dineren ! Naar hygiëne toe : alles is kraaknet , onze kamer + terras werd iedere dag heel netjes gehouden , met iedere avond een lekkere praline op ons kussen. Quinta Jardins de lago is echt een aanrader en wij komen er zeker terug bij een volgend bezoek aan dit eiland.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 16 maart 2015 via mobiele applicatie

Hoge verwachtingen tgv de goede beoordelingen Tripadvisor
De tuin (waar je doorheen kan lopen ( niet zitten/liggen)) is prachtig. Zwembad prettig Soort kleine oase midden in stad Funchal
Voor vervoer naar Funchal namen we Shuttlebusje. Prettige chauffeur
(Maar niet s avonds Dan taxi of eigen auto en parkeergarage , bv onder winkelcentrum La Dolce Vita goed te doen!)
Bedaarde Engelsen vooral de gasten nu ( maart)
Kamer: alles is er, ruim, mooi uitzicht tuin. Klassiek Redelijk bed Niet top.
2x in restaurant gegeten
Half board = menu 30 € voor 3 of 50 € voor 5 gangen. Eerste keer niet gereserveerd " dus" zei de ober streng: in t kleine zaaltje gezet.
Tweede avond wel gereserveerd maar ! in n fel verlichte aanbouw/ serre neergezet Sfeerloos!
Waarom wordt gasten geen keuze tafel aangeboden? Er was plek genoeg.
Eten wisselende kwaliteit
Tonijn op spies was bijv te droog
Wijn per fles werd gedecanteerd dat is goed.
Maar relatief te duur eten terwijl het toch geen feestje was (Dat willen we juist graag in vakantie) We hadden er katterig gevoel van.
Obers correct, doen wel hun best maar ons inziens onvoldoende personeel ingezet waardoor zij teveel haast hebben en te weinig attent kunnen zijn
Personeel op rustiger momenten wel heel prettig en professioneel maar ook ouderwets dienstbaar / afstandelijk. Van ons mag t persoonlijker

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 18 augustus 2014

Het hotel Quinta Jardins do Lago kenmerkt zich door een meer dan persoonlijke en vriendelijke benadering van hun gasten. Supervriendelijk personeel, grote en nettte kamers met goede bedden, verzorgd ontbijt, avondmaal en lekkere snacks in de poolbar. Wij genoten er een heerlijke rustige vakantie.

Datum van verblijf: juli 2014