11 augustus 2015 beoordeeld

Wij verbleven er 14 dagen . Deze quinta is een ideale verblijfplaats om zowel de rust op te zoeken in de tuin met een prachtig zwembad , alsook als uitvalsbasis voor de vele uitstappen die het eiland te bieden heeft. Het personeel is er supervriendelijk , niets is hen teveel ! Het ontbijt was lekker en gevarieerd , ook het eten aan het zwembad was verzorgd en lekker . 's avonds aten we 2 maal in het restaurant : de keuken is er heel lekker . Het is echt dineren ! Naar hygiëne toe : alles is kraaknet , onze kamer + terras werd iedere dag heel netjes gehouden , met iedere avond een lekkere praline op ons kussen. Quinta Jardins de lago is echt een aanrader en wij komen er zeker terug bij een volgend bezoek aan dit eiland.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
16 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoge verwachtingen tgv de goede beoordelingen Tripadvisor
De tuin (waar je doorheen kan lopen ( niet zitten/liggen)) is prachtig. Zwembad prettig Soort kleine oase midden in stad Funchal
Voor vervoer naar Funchal namen we Shuttlebusje. Prettige chauffeur
(Maar niet s avonds Dan taxi of eigen auto en parkeergarage , bv onder winkelcentrum La Dolce Vita goed te doen!)
Bedaarde Engelsen vooral de gasten nu ( maart)
Kamer: alles is er, ruim, mooi uitzicht tuin. Klassiek Redelijk bed Niet top.
2x in restaurant gegeten
Half board = menu 30 € voor 3 of 50 € voor 5 gangen. Eerste keer niet gereserveerd " dus" zei de ober streng: in t kleine zaaltje gezet.
Tweede avond wel gereserveerd maar ! in n fel verlichte aanbouw/ serre neergezet Sfeerloos!
Waarom wordt gasten geen keuze tafel aangeboden? Er was plek genoeg.
Eten wisselende kwaliteit
Tonijn op spies was bijv te droog
Wijn per fles werd gedecanteerd dat is goed.
Maar relatief te duur eten terwijl het toch geen feestje was (Dat willen we juist graag in vakantie) We hadden er katterig gevoel van.
Obers correct, doen wel hun best maar ons inziens onvoldoende personeel ingezet waardoor zij teveel haast hebben en te weinig attent kunnen zijn
Personeel op rustiger momenten wel heel prettig en professioneel maar ook ouderwets dienstbaar / afstandelijk. Van ons mag t persoonlijker

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
18 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel Quinta Jardins do Lago kenmerkt zich door een meer dan persoonlijke en vriendelijke benadering van hun gasten. Supervriendelijk personeel, grote en nettte kamers met goede bedden, verzorgd ontbijt, avondmaal en lekkere snacks in de poolbar. Wij genoten er een heerlijke rustige vakantie.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
5 augustus 2014 beoordeeld

Verblijven in een quinta boven Funchal, maar toch niet zo hoog dat je in de wolken terecht komt. Een half uurtje te voet van het centrum. Er is ook een busje dat je heen- en weer brengt.
Mooi verwarmd zwembad, prachtige tuin en zeer verzorgde kamers. Steeds vriendelijk onthaal. Het restaurant slaagt erin om met eenvoudige lokale producten telkens te verrassen. Een prachtig kader.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
8 juli 2014 beoordeeld

gewoonweg een schitterende vakantie. super hotel, locatie, vriendelijkheid, behulpzaam, eten, kamers, tuin, faciliteiten, echt niets op aan te merken. zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen aan anderen die het prachtige eiland Madeira willen bezoeken. een pluspunt is een wagen te huren om het volledige eiland te bezoeken. tocht met catamaran om dolfijnen en walvissen te spotten ook de moeite waard. centrum van Funchal, zeker het gezellige oude stadsgedeelte met vele terrasjes is een must

Kamertip: wij hadden een superieur kamer met tuinzicht. heerlijk en zeer ruim met balkon
  • Verbleef: juni 2014, reisde met familie