Petra S

Heerlijk hotel

4,0 van 5 bollen18 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een fijn hotel is dit! Prachtige zwembaden, bedjes mogen niet gereserveerd worden (zouden ze iets strenger op mogen toezien) maar er is tot 10.00 altijd wel plek. Heerlijk en uitgebreid ontbijt, binnen of buiten.
Vriendelijk en behulpzaam personeel (zeker de conciërges, receptionisten en zwembadmedewerkers). De kamers zijn prettig. Het hotel is inmiddels 50 jaar oud en een minpuntje is dat het allemaal wel wat verouderd aandoet, meubilair, versleten vloerbedekking. Prijzen in de bar en restaurant hoog, maar er is genoeg horeca in de omgeving. Supermarkt voor de deur. Binnen 15 minuten lopen ben je in het centrum, wel pittig met alle heuvels. Wij vinden het een aanrader.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Wandelschoenen of sneakers mee! Hotel heeft veel verdiepingen en de omgeving is heuvelachtig.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 20 aug 2023
Geachte mevrouw PetraS,

Namens ons hele team bij Pestana Carlton Madeira, willen wij u bedanken voor het nemen van de tijd om ons te voorzien van uw positieve feedback. Uw mening is cruciaal voor ons om onze service te blijven verbeteren en te anticiperen op de behoeften van onze gasten.

Het was voor ons een waar genoegen om u als gast te hebben en we kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen bij Pestana Carlton Madeira.

Algemeen Directeur
  • Official Hotel
0.6 km van Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 8 juni 2023

Het is een heel groot hotel, maar service staat voorop. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers worden netjes en schoon gehouden.Het hotel is wel een beetje gedateerd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Vooral de vloerbedekking op de gangen en kamer zijn op veel plekken kapot of versleten. Kamer aan zwembad kant heeft ook een heel mooi wijds uitzicht over zee. Die kamers zijn ook lekker ruim. Ontbijtrestaurant is aan de kleine kant als het slecht weer is. Anders kun je lekker buiten eten. Er is veel keus bij het ontbijt en allemaal even lekker. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat wij een kamer hadden met een tussendeur en we nogal luidruchtige buren hadden die nogal de tv erg hard zetten en veel ruzie met hard schreeuwen maakte. Als je een taxi nodig hebt dan vraag je dat aan de doorman en die blaast op zijn fluit en dan komt er een taxi aangeredenVoor de rest aanrader.

Kamertip: Vraag een kamer waar geen tussendeur in zit vanwege geluidsoverlast. Rest prima ok.
Datum van verblijf: juni 2023
Maria da Paz Garcia, General Manager van Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2023

Geachte heer Jos v,

Namens het hele team van Pestana Carlton Madeira willen we u bedanken voor de tijd die u genomen hebt om uw positieve feedback te geven. Uw mening is zeer belangrijk voor ons, omdat we daarmee onze diensten kunnen blijven verbeteren en beter kunnen anticiperen op de behoeften van onze gasten.

Wij zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het was een enorme eer u als gast te hebben en we kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Pestana Carlton Madeira.

General Manager

Beoordeeld op 1 juni 2023 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel op loopafstand van Funchal. Vriendelijk personeel. Het is iets gedateerd, maar alsnog prima. Mooie zwembaden met zout water, heerlijk. Altijd voldoende plek om te relaxen aan het water. Wij hadden n kamer die laag lag, erg fijn ik zou zelf niet in de hoge flat willen verblijven

Datum van verblijf: mei 2023
Maria da Paz Garcia, General Manager van Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2023

Geachte mevrouw Ingrid D,

General Manager

Beoordeeld op 22 mei 2023

Voor ons was de koffie niet echt lekker. Maar dat is maar een klein detail. Wij genoten van elk moment in het hotel. De service, het aanbod aan eten, restaurants en bars. Hierbij het zicht over de tuin en de oceaan. Is een droomplaatje. Het was geweldig. We gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2023
Maria da Paz Garcia, General Manager van Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Sehr geehrte Frau Anne-marie B,

wir haben uns sehr gefreut zu hören, dass Ihr jüngster Aufenthalt im Pestana Carlton Madeira erfreulich war und dass Sie ihn sehr genossen haben. Unser Team möchte Ihnen für Ihr sehr freundliches Feedback danken.

Vielen Dank, dass Sie das Pestana Carlton Madeira für Ihren Urlaub gewählt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen
GeneralDirektorin

Beoordeeld op 6 mei 2023

Wat een heerlijk hotel, de inrichting, de kamers, de buffetten etc.
Zelfs de jongeman aan de voorzijde Gerson voor allen de komplementen.
Wij bestelde aan de balie een taxi en de persoon wist voor ons een zeer
voordelige taxi te reserveren.

Kamertip: Bij het zwembad was het best rustig, Het zou nooit te vol kunnen worden, er sijn zeker ruim 5 zwembaden, zelfs een zwembad bij de oceaan,
Datum van verblijf: mei 2023
Maria da Paz Garcia, General Manager van Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2023

Sehr geehrter Herr Frau Mobile15121186316,

im Namen unseres gesamten Teams des Pestana Carlton Madeira danken wir Ihnen, dass Sie sich Zeit genommen haben, uns ein positives Feedback zu geben. Ihre Meinung ist uns sehr wichtig, damit wir unseren Service weiter verbessern und uns gezielt auf die Bedürfnisse unserer Gäste einstellen können.

Wir haben uns gefreut zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Es war uns ein Vergnügen, dass Sie unser Gast waren und wir freuen uns darauf, Sie wieder im Pestana Carlton Madeira begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen
GeneralDirektorin

Beoordeeld op 27 januari 2023 via mobiele applicatie

Ik kan er geen andere woorden voor vinden dan dat het een geweldige hotel js met heel mooi uitzicht en hele goeie service. Met prachtig uitzicht naar de mooie funchal en zee. Ik ben hier zeker weer terug te vinden!

Datum van verblijf: januari 2023
Lisbeth Albuquerque, General Manager van Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2023

Geachte mevrouw franciscap965,

Namens het hele team van Pestana Carlton Madeira willen we u bedanken voor uw vriendelijke feedback.

Het is geweldig om te horen dat u een plezierig verblijf bij ons hebt gehad en dat we samen met u prachtige herinneringen hebben kunnen creëren.

We hopen u snel weer in ons hotel te kunnen begroeten!

DirektorinGeneral