8 personen bekijken dit hotel
PestanaUS$ 153
Hotels.comUS$ 150
TravelocityUS$ 150
Beoordeeld op 2 maart 2022 via mobiele applicatie

Groot hotel (drie liften nodig om van de hotelkamer naar oceaan en het verwarmde zwembad te komen). Goede service, ontbijt en faciliteiten. Wij vonden het alleen jammer dat het verwarmde zwembad en sauna maar tot 18.00 uur open waren.....

Datum van verblijf: maart 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 5 maart 2022

Dear Mrs. Myrthe I,

On behalf of our entire team at Pestana Carlton Madeira, we would like to thank you for taking the time to provide us with your positive feedback. Your opinion is crucial for us to continue improving our service and anticipate our Guests' needs.

It was a real pleasure for us to have you as our Guest, and we look forward to welcoming you again at Pestana Carlton Madeira.

Best regards,
Maria da Paz Garcia - General Manager

Beoordeeld op 15 november 2021 via mobiele applicatie

Super mooie hotel, vriendelijke personeel.

Zeker herhaling vatbaar.

Super mooie, lekker eten ,lekker wandelen lekker zwemmen.

Gewoon super. Y ❤ it.

Echt een aanrader dicht bij het centrum.

Leuke excursies

Datum van verblijf: oktober 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 25 november 2021

Dear Mrs. Ruthline J,

Best regards,
The Team at Pestana Carlton Madeira

Beoordeeld op 1 oktober 2021

Op een zeer goede dag is dit hotel tussen 3 en 4 sterren waard.
Alles is ongeveer 50 jaar oud. De zwembaden zijn niet verwarmd en dus steenkoud.
Personeel heeft niet graag dat er gasten in het hotel verblijven.
Het ontbijt is goed, maar weer geen 5 sterren.
Sfeer : meer dan 80% van de gasten zijn Engelse 80- en 90-plussers. Soms had ik het gevoel dat ik in een hotel van het ziekenfonds zat.

Datum van verblijf: september 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 4 oktober 2021

Geachte heer PascalC2059,

Wij willen u bedanken voor het geven van uw eerlijke mening over uw verblijf. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan.

Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij hebben kennisgenomen van alle genoemde problemen en zullen op basis hiervan op korte termijn verbeteringen doorvoeren.

Wij waarderen het dat u gekozen hebt voor een verblijf bij Pestana Carlton Madeira. We hopen dat u ons nog een kans geeft om onze hoge servicestandaarden te tonen en uw vertrouwen terug te winnen tijdens uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten,
Team from Pestana Carlton

Beoordeeld op 20 december 2019

Doel van dit weekje Madeira, niet hoeven alles mag. Het was de vijfde keer dat wij madeira bezochten met het doel lekker bijkomen van een inspannende periode. Dit maal hadden wij gekozen voor Pestana Carlton Madeira welke een prachtige ligging heeft met uitzicht op land/baai en zee. Wij hadden gekozen voor zee uitzicht waar we geen spijt van hebben gehad. Inchecken bij de receptie verliep snel en efficient. Kamer schoon en van alle comfort voor zien wat je verwacht van vijf sterren hotel.
Houskeeping heeft prima hun werk verricht, vriendelijk en beleeft. Er zijn drie restaurants, ontbijt buffet was uitstekend in orde. Aanbeveling is het Italiaans diner buffet, was echt TOP!. Alle faciliteiten waren aanwezig buiten pools met poolbar, ook een healty centrum. Hotel op loop afstand van centrum.

Datum van verblijf: december 2019
GSMPCM, Guest Relations Manager van Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Dear Cees08,
We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Carlton Madeira Hotel. Thank you very much, it is always a pleasure to receive positive feedback. Both the Housekeeping and he Food& Beverage department will be honored by your kind words.
We hope you give us the opportunity of your visit next time you choose to come to Madeira again.
Looking forward to welcome you,
With kind regards,
Lisbeth Albuquerque - Guest Relations

Beoordeeld op 16 november 2019

Geweldige locatie in funchal overal dichtbij zowel bij restaurants als de winkels alles op loopafstand fijn eiland om trips te maken zeker de moeite waard om een excursie naar Porta santa te maken het is een relaxed eiland

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
GSMPCM, Gestor de Relações Públicas van Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dear pierreheijnen,
The Pestana Carlton Madeira Hotel wish to thank you very much for your kind contribution.
We are very glad to read that you have enjoyed an excellent holiday and we hope you intend to come back to repeat this nice experience in the near future.
With kind regards,
Lisbeth Albuquerque - Guest Relations