randolphkantelberg
Apeldoorn, Nederland

Port Mare Hotel

Beoordeling van Porto Mare Hotel
5,0 van 5 bollen10 nov 2023 beoordeeld
Super hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wij waren daar met 4 personen en allemaal zeer tevreden
We hadden 1 dag niet de kamer die we hadden verwacht, maar meteen de volgende dag opgelost door het vriendelijke receptiepersoneel
Heerlijke grote zwembaden waaronder ook een verwarmd zwembad om te relaxen
Het ontbijt en diner voortreffelijk
De bar bij het zwembad ook heerlijke lunch en vriendelijk personeel.
De ligging is heel persoonlijk, alles wat verder weg en steil, maar een taxi is vlakbij in de buurt van het hotel of te regelen via de receptie en zeker niet duur.
We gaan er volgende keer weer heen.
We voelen ons daar helemaal thuis.
Datum van verblijf: november 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 dec 2023
Dear randolphkantelberg,

It is great to receive such a wonderful feedback and see how the work we do here has a positive impact in our guests’ experiences.

Customer satisfaction is a PortoBay Group prime concern, and your feedback is a great value for future guests as well.

We would love to receive you again soon!

0.1 km van Porto Mare Hotel
  • Trip.com
1.3 km van Porto Mare Hotel
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 10 november 2023

Het is een fantastisch hotel mooie tuin vriendelijk personeel genoeg bedden bij het zwembad en in de tuin het ontbijt en het diner zijn echt heel erg uitgebreid en heel erg smakelijk wij hadden kamer aan de binnenzijde en komen zeker terug

Datum van verblijf: november 2023
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2023

Dear alexvanbeek2023,

We would like to thank you for recommending us on TripAdvisor.

It was great to read that you had a pleasant experience with us and enjoyed all the facilities our Complex has to offer.

we hope that we will be able to welcome you back in the near future.

Beoordeeld op 14 mei 2023

Alles was meer dan perfect , vriendelijke ontvangst, heerlijke bedden en een grote keuze aan eten zowel bij het ontbijt als het diner met uiterst vriendelijke bediening die niets teveel was 👍
De kamers waren zeer ruim en de schoonmaak uitstekend.

Datum van verblijf: mei 2023
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2023

Dear hjbansberg,

We would like to thank you for recommending us on TripAdvisor.

We hope that we will be able to welcome you back in the near future.

Beoordeeld op 21 april 2023

Mooi en centraal gelegen hotel. Van alle gemakken voorzien.
Over het algemeen vriendelijk personeel.
Mooie ruime kamers, mooie tuin en zwembad. Uitzicht over de zee.
Voldoende zit en lig gelegenheid in de tuin en bij het zwembad.

Datum van verblijf: april 2023
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2023

Dear Ronald B,

We pride ourselves of serving our guests to the fullest and always make them feel at home. It was our pleasure to have you staying with us and we hope that we will soon have the opportunity to welcome you back to Porto Mare Hotel.

With our best regards,

Beoordeeld op 25 februari 2023

super hotel en staff !!!!!! prachtige locatie mooie tuin uitstekende keuken
zeer ruime comfortabele kamers mooie kerstversiering zeer vriendelijk personeel
alles aanwezig 5 zwembaden jacuzzi poolbar

mijn favorite hotel op Madeira TOP !!!!!!!!

Kamertip: kamer met zeezicht
Datum van verblijf: december 2022
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2023

Dear Ludwiga1953,

Thank you for your comments and for choosing the Porto Mare Hotel for your stay in Funchal.

It was a pleasure to have you staying with us and we hope to have the privilege of welcoming you again soon to our beautiful Madeira Island!

Beoordeeld op 23 januari 2023

Hotel met prachtige tuin. Service, kamer en restaurants. Alles is goed geregeld en netjes verzorgd.
Zeker een aanrader als vakantie verblijf. Het centrum is ongeveer 3 kwartier lopen en een is een prachtige route.

Datum van verblijf: januari 2023
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2023

Dear abkarreman,

We pride ourselves of serving our guests to the fullest and always make them feel at home. It was our pleasure to have you staying with us and we hope that we will soon have the opportunity to welcome you back to the Porto Mare Hotel.

With our best regards,