Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 165
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 194
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 07-10-22
ZenHotels.com
US$ 151
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 194
PricelineUS$ 193
Official HotelUS$ 192
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.501)
Beoordelingen filteren
3.501 resultaten
Waardering van reizigers
2.718
648
100
22
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.718
648
100
22
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.501 beoordelingen
Beoordeeld op 22 oktober 2021

Ontvangst is zeer vriendelijk, kamer met zeezicht is prachtig.
Ontbijt is zeer gevarieerd en zeer verzorgd.
Restaurant alfama is zeker een bezoek waard. het eten is zeer lekker en de bediening uitstekend.
Bar : happy hour is aangenaam en afwisselend met muziek.
Tuin met zwembaden is zeer ruim en aangenaam.
Plaats voor iedereen. Alles is kraaknet.
Bus stopt voor de deur. Hebben al opnieuw gereserveerd.

Kamertip: Zeezicht is aan te raden.
Datum van verblijf: oktober 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Pierre S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021
Google-vertaling

Dear Pierre S,

We would like to thank you for your lovely comments and for choosing the Porto Mare Hotel for your stay in Funchal for the 10th time.

We are very pleased with your compliments about the facilities from our resort and services. A delicious dine in our Portuguese Restaurant - Alfama- is really something not to be missed! We are glad that you have enjoyed!

We are very happy to know that we are still your first choice and have met once again your expectations. In this way, it is wonderful to hear how our teams’ daily dedication and efforts to serve our guests made such a good impression in your stay. Obrigada!

We all look forward to welcoming you back for your 11th visit. Until there, we wish you all the best!

Regards,

Lícia Ferreira
Guest Relations



Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 oktober 2021

Goed hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het heeft een hoop verschillende faciliteiten, verschillende restaurants en entertainment voor in de avond. Al met al een hele geslaagde vakantie in een leuk hotel!

Datum van verblijf: september 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank margrietweeber
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lícia Ferreira, Serviços ao cliente/atendimento van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021
Google-vertaling

Dear margrietweeber,

Thank you for your comments and for choosing the Porto Mare Hotel.

It was a pleasure to have you staying with us and we hope to have the privilege of welcoming you again soon to our beautiful Madeira Island!

Best regards,

Lícia Ferreira
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2021 via mobiele applicatie

Redelijk hotel net buiten centrum funchal. Hotel is gelegen in drukke hotel zone. Wij hadden standaard kamer aan zijkant van hotel. Gelegen aan drukke weg. Echter wanneer je de airco aan hebt en gordijnen dicht dan heb je hier niet veel last van.

Ligbedden aan zwembad en eromheen worden in de ochtend allemaal met handdoek ‘gereserveerd ‘ wat uiterst irritant is wanneer er vele plekken voor meerdere uren onbezet blijven. Beleid is dat dit niet Mag maar er wordt niet veel aan gedaan. Ligbedden zijn ook vrij dicht bij elkaar neergezet.

Ontbijt is goed. Voldoende keuze. Het is alleen tussen 0830-1030 vrij druk in ontbijtzaal. Lijkt erop dat niet alle faciliteiten op zoveel mensen zijn berekend.

Tip: De goede restaurants in en rondom hotel even reserveren. Il basilico bij het hotel is bijvoorbeeld goed!

Kamertip: Maak een tour over het eiland. Mooie omgeving. Reserveer voor het eten om teleurstelling te voorkomen. Denk hierbij aan il basilico/ leeno
Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Barry197474
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cláudia Bettencourt, Guest Services / Front Office van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021
Google-vertaling

Dear Barry197474,

We would like to thank you for taking the time to give us your feedback, as your opinion is very important to us!

We are glad to hear that you have enjoyed our Hotel and its facilities, as well as our location, since through a pleasant walk you quickly reach the heart of Funchal.

We are sorry to hear that you haven't fully enjoyed our pools as much as you would like to. However the hotel, and in this case the pool team has a great policy for this type of situation, allowing each guest to have their own sunbed.

This means, that if a towel is left for more than 1h30 unattended, our colleagues collect the belongings and leave a card kindly explaining that sunbeds should not be reserved and informing our guests to collect their items at the spa reception.

Furthermore, it is a large resort, with 5 pools in total and we usually have sunbeds available at the Eden Mar Hotel, otherwise, our pool team always tries to find one to our dear guests and solve the problem.

All in all, we are pleased to know that we are able to provide you with a relaxing holiday and we do hope to have the pleasure to welcome you back soon to Vila Porto Mare Resort.

Warm Regards,

Cláudia Bettencourt,
Guest Relations Team


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2021 via mobiele applicatie

We hadden mooie vooruitzichten, zo lang niet kunnen weggaan dus het mocht wat meer kosten en kozen voor een kamer op een hoog verdiep met mooi uitzicht op de Atlantische oceaan.
Toen we onze kamer toegewezen kregen hadden we net zicht op wat struiken en inkijk in een deel van het restaurant. Het was een kamer voor rolstoelgebruikers ,wat uiteraard heel goed is, maar laat die dan ook voor het gebruik van deze mensen .
De mensen aan de receptie waren zeer kort van stof toen we een andere kamer vroegen, waar we recht op hadden , waar er ook voor betaald was . Uiteindelijk zijn we de dag nadien naar een andere , veel kleinere kamer kunnen verhuizen, die een stuk goedkoper was dan wat wij betaald hadden.
Personeel op de receptie is niet erg vriendelijk en nemen absoluut de tijd niet om wat uitleg te geven . Alles moet vlug gaan . We hadden eerder de indruk dat ze getraind zijn op assertiviteit dan op vriendelijkheid.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Hildetallon
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alexandre Esnarriaga, Serviços ao cliente/atendimento van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021
Google-vertaling

Dear Hildetallon,

Thank you for choosing Vila Porto Mare and for taking the time to write about your experience.

We regret that the view from the room you were initially allocated did not please you. We always try to meet the expectations of our guests and in cases where the room is not to their liking, we always try to offer some alternative. However, in periods of high occupancy as it is the case now, finding another room that is compatible to what is booked may take one to two days. I take this opportunity to clarify that we always respect the type of room according to what was booked, and the downgrade will only be made if the guest so wishes.

We are always looking for different ways to go beyond our guests’ expectations providing a real PortoBay experience, and we are very sorry that you felt our front desk team was not friendly enough towards your requests.

We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

With best regards,

Alex Esnarriaga
Rooms Division Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juni 2021

Het hotel is een echte aanrader, het personeel is zeer vriendelijk en de service is uitstekend. De kamers zijn netjes en wat betreft het eten is het buffet erg lekker. Er was zelfs de mogelijkheid om bij het Italiaanse restaurant te dineren als het buffet je niet aan stond. Erg goede service dus.

Datum van verblijf: juni 2021
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank luukhuijbregts
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cláudia Bettencourt, Guest Services / Front Office van Porto Mare Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2021
Google-vertaling

Dear luukhuijbregts,

First of all, we would like to thank you for your great feedback and preference in Portobay Hotels and Resorts!

We are glad to know that we were able to exceed your expectations with regard to our Hotel, gastronomy and last but not least, our Team's service.

We will be truly delighted to welcome you back soon to our Vila Porto Mare Hotel!

Best Regards,

Cláudia Bettencourt,
Guest Relations Team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken