Carina w

Topper! Fantastisch hotel

Beoordeling van Enotel Lido
5,0 van 5 bollen4 mei 2024 beoordeeld
Tophotel! Alles perfect in orde! Zeer goede service, zeer proper, vriendelijk personeel, zeer goede ligging. Zeer verfijnde buffetten en zeer goede specialiteiten restaurants.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 mei 2024
Dear Guest,

We have no words to express our gratitude for such a lovely review following your visit to the Enotel Lido.
Once again ‘Obrigada’ and we look forward to have the pleasure of welcoming you again very soon.
Best regards,

• Pestana Hotel Group
1.3 km van Enotel Lido
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 24 maart 2024

Het was Een ruime kamer wel jammer dat we met zen 3en waren want er waren wel 2 bedden personeel was super aardig en het voedsel was geweldig en super heerlijk het was een mooi uitzicht lekker weer en leuke entertainment voor kleine kinderen er was ook een bar lekker poolen was ons ding drankjes waren lekker en het was een top vakantie

Kamertip: Ga vroeg naar het restaurant want anders heb je geen plek en pak snel een plekje bij het zwembad want daar is het knoeper druk deze tips
Datum van verblijf: augustus 2023
Direção Enotel Hotels, Gerente geral van Enotel Lido, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2024

Dear Guest,

It was our pleasure having you at the Enotel Lido and on behalf of everyone here, thank you for your preference, We cannot thank you enough for sharing your holiday experience with other users and we are tremendously pleased to read how much you thoroughly enjoyed your stay with us and we all hope to see you again in the near future.
Best wishes and Muito Obrigado.

Beoordeeld op 6 augustus 2023

We verbleven in de family suite met 5 volwassenen. Heel ruime suite met 2 aparte kamers, 1 badkamer en een salon + een heel ruim terras.
De all-in formule is fantastisch. Hele dag door eten en drinken van goede kwaliteit. Er zijn 4 verschillende restaurants in het hotel: Japans, Italiaans, typisch Madeira-eten en het gewone zelfservice restaurant waar super veel keuze is. 1 nadeel: je kan niet reserveren dus je moet bv staan aanschuiven aan het Japans restaurant om dan te concluderen dat er geen plaats meer is.
Wel spijtig dat sommige hotelgasten weinig waarde achten aan mooi gekleed gaan eten.
Rond de terrassen van het restaurant liep er heel vaak iemand met een valk rond om de duiven weg te houden. Het werkte! Nergens geen last van duiven.
Wellness is met aanmelding aan een receptie waardoor er nooit teveel volk rondloopt. Heel goed en proper.
Een echte aanrader!

Kamertip: Als je naar het Japans restaurant wil, installeer je dan een uur op voorhand aan één van de terrastafeltjes voor de ingang.
Datum van verblijf: juli 2023
Direção Enotel Hotels, General Manager van Enotel Lido, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2023

Lieber Gast,

Wir möchten uns gerne für Ihre Kommentare bedanken, diese sind für uns sehr wichtig.

“Obrigada” und wir wünschen Ihnen alles Gute und bis zum nächsten Mal.

Herzliche Grüβe,

Hoteldirektor

Beoordeeld op 18 augustus 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk en gemotiveerd personeel. Mooie, verzorgde kamers. Lekker gevarieerd en vers eten. Kwalitatieve cocktails. Goede ligging: bushalte van openbaar vervoer nabij. Nabijgelegen keienstrand met pier die in de zee verdwijnt:slippers af, via pier in het water: geen pijnlijke voeten. Aangenaam en gevarieerd aanbod avondanimatie. Kinderen gingen ook graag naar de kidsclub.

Datum van verblijf: augustus 2022
Direção Enotel Hotels, General Manager van Enotel Lido, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Lieber Gast,

“Obrigada” und wir wünschen Ihnen alles Gute und bis zum nächsten Mal.
Herzliche Grüβe,

Hoteldirektor

Beoordeeld op 27 september 2019

Prima kamer alleen veel geluid van de ventilatie van de garage, anders alles naar wens. Ontbijtbuffet en avondbuffet zijn heel variabel en uitgebreid en lekker. Ook de twee bezochte andere restaurants zijn aan te bevelen. Ook heel goed opgelost met management ivm problemen Thomas Coock faillissement en dit in samenwerking met FOD buitenlandse zaken. Dank je wel aan alle werknemers voor de vriendelijkheid. Zeker een terugkeren waard.

Kamertip: Ver van de garage want dat is rustiger.
Datum van verblijf: september 2019
EnotelHandR, Diretor-Geral van Enotel Lido, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Dear Guest,

Thank you for taking your time to post a review following your recent stay at the Enotel Lido. We are very pleased to read that these were one of the best holidays you have ever had. We hope to have the pleasure in welcoming you back in our hotel for another visit.
Best wishes and once again ‘Muito Obrigado’

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Geen 5sterren waard. We zijn er momenteel nog aanwezig. Wel heel mooi en leuk hotel. De kamers zijn ruim, proper, doch veel geluidshinder door de douches en wc van de bovenverdiepingen. Een enorm lawaai eens die het water laten lopen. Het eten is middelmatig en heel beperkt. Bij het ontbijt staan er enkele, niet te eten confituren zoals wortel, banaan, pompoen . Geen traditionele aardbei, viervruchten,... ook de yoghurt die aangeboden wordt is een vettige schuimige bedoening, die niet eetbaar is. Zet gewone dingen aan het ontbijt die iedereen lust. Ook alle dagen hetzelfde . Het avondeten is ook niet variabel genoeg. De showcooking bakt vlees en vis in een heel vettige aangebrande boter! Zijn plaat wordt nauwelijks gekuist: de ijscreme loopt al weg van als ze hem in het betreffende ijs frigo doen. Er staat wel een bord dat je het venster naar beneden moet doen, ‘aar dit gebeurt niet, zodat we milkshakes krijgen. Er is elke avond animatie, doch voor iemand die hier 14 dagen logeert, alles herhaalt na 7 dagen. Wij zijn hier nu 7 dagen doch op deze 7 dagen zijn er 4x life singing wat echt niet spectaculair is, dan een folklore show, dit was nog leuk. Dan kondigen ze een dansshow aan, en de dag ernaHollywood show, doch enkel aangekondigd, we wachten er nog steeds achter ! Positief is de all in formule, die ook merkdranken inhouden ! En een heel groot pluspunt zijn de boxsprings met heel kwalitieve matrassen!

Datum van verblijf: juli 2019
EnotelHandR, Diretor-Geral van Enotel Lido, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Dear Guest,

Firstly we would like to thank you for your comments following your recent stay at the Enotel Lido.
Your experience falls way below our standards and we can only guarantee that we will always do our best to make sure that our guests do have memorable moments with us.
Kind regards,