ramanando
belgium

We genoten hier van een vriendelijk ontvangst. Binnen was het gezellig maar vrij donker. We hadden geluk dat de zon sche

Beoordeling van The Views Baia
4,0 van 5 bollen23 nov 2018 beoordeeld
We vonden de inrichting niet ongezellig zoals eerder beschreven. Het hele hotel is gebouwd in thema van de geografische identiteit van het eiland, nl: vulkanisch en laurassilva bos. Vandaar de ietwat donkere entree met felrode lichten (die lava voorstellen) en de groene gordijnen (die laurasilva bos voorstellen) en het grijs zwarte gebouw (die de vulkanische ondergrond voorstellen). Normaal zouden we dit hotel nooit gekozen hebben wegens te groot en te druk. Omwille van een pakketreis en de prijs kozen we dit hotel uit. Bij het ontbijt dat overigens enorm uitgebreid is en zeer verzorgd heerst een grote drukte, die je niet bepaald tot rust brengt. De kamer was perfect, net als de bedden. De service was ietwat afstandelijk maar zeker correct. Het hotel is ook perfect voor iemand met ene huurwagen (zoals wij). Het hotel ligt dicht bij een uitvalsweg en biedt een ruime (gratis) parking aan. Te voet naar het centrum is ook nog goed te doen (ca.15 min.). Het is niet de meest aangename weg (in het begin), maar zeker te doen. De zwembadzone was ook zeker in orde met voldoende ligstoelen en een mooi zicht op Funchal. De oprijlaan met tropische, oude bomen gaf een exotische indruk. Het lijkt wel even een botanische tuin. Al hadden ze misschien beter wat meer ruimte gelaten voor een echte tuin i.p.v. deze lange oprijlaan.
Datum van verblijf: november 2018
Kamertip: kamer met uitzicht op Funchal en de haven
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 29 jan 2019
Geachte gast ''Ramanando''

Bedankt dat u het Hotel Four Views Baia Hotel heeft gekozen voor uw verblijf op Madeira en dat u de tijd hebt genomen om uw persoonlijke ervaringen te delen.

We zijn verheugd dat we de mogelijkheid hebben gehad om u van dienst te zijn en we kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Hotel Four Views Baia.

Lídia Ascensão

• StayForLong
0.6 km van The Views Baia
Meer hotels in Funchal bekijken
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Liften traag, bediening niet vriendelijk,entree ongezellig,kamers en ontbijt prima,prima zwemgelegenheid met ligstoelen, uitgebreid ontbijtbuffet. Op tijd verschonen beddengoed. Zwembadbare regelmatig live muziek

Datum van verblijf: september 2017
Lídia A, Guest Relations Manager van The Views Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

Dear guest

OBRIGADA!

That's thank you in Portuguese and we say "obrigada" for taking your time to write to us a comment on your recent Holliday in our hotel.

Your feedback is extremely valuable to us, we are very pleased to know that generally you had a nice stay with us and that you enjoyed our pools and our rich Breakfast particularly, in fact very appreciated points by the majority of our guests. Thank you for choosing our hotel for your holliday destination.

We do look forward in the hope of being able to welcome you back in the near future and delivering you the professional and friendly costumer service levels that so many guests have experienced and continue to enjoy at the Four Views Baia Hotel.

Yours Sincelerely,

Lidia Ascensão

Beoordeeld op 11 juli 2017

prima kamer,ruime badkamer met allerlei voorzieningen.
apart te richten leeslampje bij bed,zeer handig! het ontbijt- en
dinerbuffet perfekt met ruime keuze voor iedereen.
nadeel vanuit de stad [centrum funchal] klimmen naar het hotel,
minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
optie is dan een taxi nemen met een paar mensen.
grote supermarkt richting funchal is in een kwartier te bereiken!

Kamertip: probeer kamer met zeezicht te krijgen
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 maart 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is een uitstekende uitvalbasis voor bezoek aan Madeira. Op circa 1 km. van het centrum van Funchal. Grote kamers, uitstekend ontbijt, gratis parkeren, veel voorzieningen in de buurt. Prijs/kwaliteit oké.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Mooi en schoon. Prachtig uitzicht op zee vanaf de negende verdieping waar onze kamer lag.
Ontbijt prima, alleen vieze koffie. Bij de zwembadbar kun je wel lekker koffie krijgen, maar die is wel aan de prijs. Ligging van het hotel is prima. Alles op loopafstand. Wel ff klimmen op de terugweg.

Datum van verblijf: november 2016
Duarte F, Guest Relations Manager van The Views Baia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2016

OBRIGADO!

That's thank you in Portuguese and we say "obrigado" for taking your time to comment on your recent Holiday at Four Views.

Sorry not to answer you back in Dutch as i´m not able to write or speak it.

We are really happy that you have enjoyed your holidays and that everything has been fine during your stay.

We hope we can get the chance to see you again.

Best regards,

Duarte Ferreira

Beoordeeld op 5 november 2016 via mobiele applicatie

Tot nu toe 8 hotels tijdens onze rondrit bezocht. Dit hotel kunnen we van harte aanbevelen. Prima kamers, netjes en nieuw. Heerlijk indoor zwembad met een spa. Vriendelijk personeel en shuttle of OV bus naar centrum. Lopen kan overigens ook prima.

Datum van verblijf: november 2016

OBRIGADO!

Sorry to answer you back in English as i´m not able to write our speak Dutch.

We hope we can get the chance to see you again.

Best regards,

Duarte Ferreira